3. Kıskançlık

38 6 24
                                    

Jennie ve Rosé  🐻🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie ve Rosé  🐻🌸

"Kıskançlık."

Keyifli okumalar.

Planım sorunsuz ilerliyordu. Min Do-Yeon, dedektifim Kore'de soruşturma görevine devam ediyordu. Ben de burada, Roma'da araştırma yapacağım. Ama sanırım bir şeyler olana kadar bekleyeceğim.

Öncelikle Clantino'nun kim olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Bu bir cisim adı olabilir veya burası İtalya olduğundan birisinin 'Clantino' adı olabilir. Ama tabii ki geceleri yabancılara 'Clantino' gibi birini tanıyıp tanımadıklarını sormayacağım, bu çok aptalca ve anlamsız olacaktır.

İkincisi, vminkook'a fangirllük yapmakla doğru şeyi yaptığımı düşünüyorum. Arkadaşlarım benim Roma'ya üniversite arkadaşlarımı erkek grubuyla görmeye geldiğimi ve onların hayranı olduğumu gördü, böylece büyük ya da daha önemli bir şey yaptığımdan şüphelenmezler.

Ve son olarak, tabii ki Taehyung'u takip etmem gerekiyor, bu çok sahiplenici geliyor ama birinden hoşlandığın zaman yaptığın şey budur. Artık beni tanımıyormuş gibi davransa bile. Ama sadece ikisine odaklanabildiğimde Taehyung'un ilgi odağım olmasının ne anlamı var? Her neyse, Taehyung'dan uzak duracağım ve daha çok Jungkook ve Jimin'e odaklanacağım.

Rosé'un bana mesaj attığını görünce telefonuma tekrar göz attım.

Rosé 🌸
Unnie, o Alexander denen adam senin erkek arkadaşın mı?

Jennie 🐻
Hayır, neden?

Rosé 🌸
Öyle görünüyor. Dün gece alışveriş merkezine giderken onu sana bakarken gördüm. İlk başta onun bir çeşit paparazzi olduğunu düşünmüştüm ama görünüşüne bakılırsa daha çok erkek arkadaşına benziyordu.

Rosé 🌸
Ve sosyal medya takip becerilerimi biliyorsun, bu yüzden adının Alexander olduğunu öğrendim

Gerçekten mi? Beni mi takip ediyor yoksa başka bir şey mi?

Jennie 🐻
Biz sadece arkadaşız.
Onunla sohbet yoluyla tanıştım.

Rosé  🌸
Ama siz birlikte çok iyi görünüyorsunuz💓😼
Bu arada, daha sonraki vmk partisine gelecek misin? 10 milyon uluslararası hayrandan oluşan bir kutlamaları var. Sen Alex'i oraya getirebilirsin, ben de kardeşim Chanyeol'u getireceğim.

Jennie 🐻
Chanyeol senin kardeşin mi?

AMAN TANRIM. Kai ve benim çıktığımız günleri hatırlıyorum, Chanyeol her zaman benim rahat arkadaşımdı. Bana güzel içecekler ikram ediyor ve rahatsız edici bir durumda beni rahatlatmıştı.

DÜŞMAN #2 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin