10. Grup Sohbeti

26 6 39
                                    

"Grup sohbeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Grup sohbeti.

How sweet- NewJeans

Tabii ki ağlamadım.

Bana incitici şeyler söylese bile ağlamadığım için gurur duyuyorum. Dört salak az önce geri döndüler ve ikimizin arasında tuhaf bir an olduğunu fark ettiler. Ama en azından gözlerimde gözyaşı izi bulamayacaklar, ha!

Eğer onun önünde ağlarsam zayıf ve çok etkilenmiş görünecektim. Bu yüzden neredeyse hareket etmeyen Taehyung'un varlığını görmezden gelerek gecenin tadını çıkardım. Biz gençken beşimiz parti yapıyoruz ve yaşıyoruz, o ise önünde yüksek sesli müzik yokmuş ve dans eden insanlar yokmuş gibi davranarak telefonunda geziniyordu.

Geriye kalan zamanı şarap, bira ve gördüğüm her şeyi içerek geçirdim! Ben de Taehyung'a bakmadan sonuna kadar dans ettim. Ve daha sonrasında ben twerk atarken küçük aynadan bana baktığını yakaladım. Umursamadım çünkü sarhoşum!

Y: rezillik 😹

"Yah Kim Taehyung! Sen tam bir oyunbozansın!" Diye bağırdı Jimin ama cevap vermedi Taehyung.  Taehyung gerçekten grubun lideri, partiye gitmeyen, sıkıcı ve en gizemli kişi. İşimiz bittiğinde ve bitkin düştüğümüzde eve gidip üç oğlanla vedalaşmaya karar verdik. Şimdi üçümüz mekanın dışına çıkıyoruz.

"Unnie jen! Buna inanamazsın ama daha önce kızarmış tavuk alırken Jimin beni öptü!" Rosé korktu ama titriyordu. Görünüşüne bakılırsa gerçekten aşık.

"Nereden?" Onlara sordum. Şu anda gerçekten istikrarlı konuşamıyorum. Deli gibi sarhoşum! "Ah, Jennie! Tabii ki dudaklarından!" dedi Lisa. Peki, Jimin gerçekten hızlı bir bok. Rosé'nin onun hayranı olduğunu, daha çok bir kız arkadaşa benzediğini unuttu mu?

"Umarım beni seviyordur..." Rosé gülümseyerek konuştu. Ona neden bu kadar aşık? Jimin'in onun konusunda ciddi mi olduğunu yoksa sadece oyun mu oynadığını bile bilmiyorum. "Dürüst olmak gerekirse kızım, bence o bir playboy" dedi Lisa ve Rosé'nin gülümsemesi kayboldu. Ona katılıyorum.

"Hayır değil! O kadar beyefendi ki onu bu yüzden seviyorum. Neden Jungkook'una sormuyorsun. O daha çok playboy gibi" dedi Rosé ve tartışmaya başladılar. Burada çok fazla gelişme var değil mi? Ama ben ve Taehyung? Hayır, hâlâ düşmanız.

Bunu düşündüğümde aniden gözyaşlarım kontrolsüzce akmaya başladı. Gözlerim kırmızımsı. Benim neyim var?! Onun için ağlamayacağımı söyledim! Neden şimdi onu hatırlayarak ağlıyorum?

"Unnie! Sorun ne?" Lisa da Rosé kadar endişeli gözüküyordu. Tabii ki tuhaf olduğumu düşünüyorlar! Bir anda ağlıyorum! "Uhm, çocuklar artık gidebilirsiniz. Tuvalete gitmem gerekiyor. Ben-ben eve tek başıma gideceğim." Gerçekten tuvalete gitmem gerekiyor. Onların önünde ağlayamam.

DÜŞMAN #2 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin