"Onu benimle boşa harca."
Billie Eilish- Birds of a feather
İyi okumalar.
A
z önce olanlara hala inanamıyorum. Beni neden öptü? Sadece oyun mu oynuyor yoksa ciddi mi? Bir anda onun hakkında umutlar uyandı içimde ve bu konuda delirmeye başladım. Ama yine de ani hareket etmesinden dolayı sinirleniyordum. Eğer benden hâlâ hoşlanıyorsa neden bunu doğrudan yüzüme söyleyip kafamı karıştıracak ani hareketler yapmıyorsun?
Şu anda kaşlarım bir araya gelmek üzere. Çok gizemli biri ve beni birdenbire öpüyor. Şu anda gerçekten çok öfkeliyim ve o bana sırıtıyor. "Bunu neden yaptın ha?"
Soruma cevap bile vermedi. Bunun yerine gülümsemesi genişledi ve sırıtışı sona erdi. Gerçekten sinirlenmeye başladım! Garip durumumuz birisinin konuşmasıyla kesintiye uğradı. "N'apıyorsunuz beyler?"
Neredeyse altıma sıçacaktım. Ne yaptığımızı merak eden Rosé'ydi, ben sadece ona gergin bir şekilde gülümsedim. "Neden birlikte yürüyorsunuz?" Dedi Rosé sırıtırken.
"Uhm.. yürürken onu gördüm..."İyi ki söylediklerime inandı. "Hadi artık gidelim! Saat zaten 9:08" diyerek bize saati söylerken saatine baktı. Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor, manzaranın tadını çıkarıyordum ve sonra... bu oldu! Çok sinir bozucu ama kalbim kızmak mı yoksa gururlanmak mı arasında bir savaş veriyor gibi.
Otele dönerken Chae'nin kollarına tutundum ve bir daha gözlerine bakmadım. Çünkü ona baktığımda daha önce olanları hatırlıyorum ve bu çok kötü. Otele döndüğümüzde Jungkook ve Jimin'in resepsiyonistle konuştuğunu gördük.
"Tamam efendim, üç oda hazır. Artık gidebilirsiniz."
Taehyung ayağa kalkıp beni ona yaklaştırdığında şaşırdım. "Üç oda mı ayırttın?" Diye sordu ve Jimin ve Jk başlarını salladılar. "Ama neden? Sadece iki odaya ihtiyaç var. Biri kızlar için, biri de üçümüz için." O haklı.
"Jimin ve Rosie'nin yanı sıra Lisa ve benim de yalnız bir odaya ihtiyacımız var. Yani sen," Jungkook Taehyung'u işaret etti, "Ve sen," beni işaret etti, "Siz ikiniz aynı odada uyuyacaksınız."
"NE?!"
Neredeyse aynı anda 'ne' diye bağırdık. Taehyung ve ben... aynı odada mı uyuyacağız?! "Kaç yatak var?"
"Bir."
"NE?!"
"Hey! Ne var bunda? Biz üniversitedeyken Taehyung'un Jennie'nin evinde uyuduğunu duydum, peki... neden birdenbire birbirinize karşı utanmaya başladınız?" Jungkook bizimle yine dalga geçti! İkimiz de onlara kızgın kalırken hepsi bir ağızdan gülüyorlardı. Yani bunun komik olduğunu mu düşünüyorlar? Taehyung az önce beni öptü ve şimdi aynı odada kalmamızı istiyorlar!
"Bu uzun zaman önceydi!" Dedim kendimi savunurken. Biz hâlâ Parvenu Üniversitesi'nde okurken Taehyung'un benim evimde uyuduğu pek çok kez oldu. O zaman hâlâ en iyi arkadaştık.
"Peki ya çok uzun zaman önceyse?" Jimin bize bakarken kollarını çaprazladı. "Ayrıca biz çiftiz, o yüzden aynı odada kalmak istiyoruz." dedi Jimin. "Ve unnie, Taennie'yi gönderiyoruz, bu yüzden bazı nedenlerden dolayı bunu gerçeğe dönüştürüyoruz," Rosé alaycı bir şekilde gülümsedi. Taehyung'tan hoşlanıyorum ve onun gibi gider mi onu bile bilmiyorum.
Asansöre doğru giderlerken Jungkook, "Hadi gidelim! Hala birkaç korku filmi maratonumuz olacak" dedi. Şu anda hareket bile edemiyorum ama yine de yorgun olduğum için uyumam gerekiyor, bu yüzden ben de asansöre bindim.
"İyi geceler çocuklar!" Dedi Lisa bize elini sallarken. Kendi odalarına çıkmadan önce, birlikte yorgun ve biraz gergin olan ikimize kıkırdadılar. "İyi şanslar ahbap." Jimin, Taehyung'un omzuna dokunurken sırıttı.
Yarınki Venedik seyahatim için gerçekten biraz enerjiye ihtiyacım var o yüzden çoktan içeri girdim. Yarın son gondol yolculuğumuzu yapacağız, biraz yemek yiyip Roma'ya geri döneceğiz. Odaya girmek şimdiden uyuma isteği uyandırdı ama Taehyung burada olduğu için yorgunluğum bir anda gitti. Onun yanında rahatsız olduğumdan değil, sadece garip çünkü birlikte uyumayalı çok uzun zaman oldu ve tabii ki öpüşmek durumu daha da garip hale getiriyordu.
"Sen yatakta uyuyabilirsin. Ben yerde uyuyacağım" dedi. Ah Taehyung çok tatlı! Kahretsin! Jennie Kim, dur. Ona o kadar bağlandığıma inanamıyorum ki neredeyse sözlerine düşecektim, durmam gerekiyor.
Ama değiştiği için kötü çocuk olması gerekiyordu. Ve görünüşe göre, sözleri daha çok iyi bir çocuğa, yani eskiden tanıdığım Taehyung'a benziyordu... en iyi arkadaşım olan Taehyung'a. Şimdi kendimi sorguluyorum, gerçekten mi değişti yoksa acısını gizlemek için mi maske taktı?
"Hayır! Gerek yok. Yatak zaten büyük." Çok mu talepkar görünüyorum? Ama sadece endişeleniyorum. Yerde uyursa rahatsız olur. Üstelik yatak büyük boy olduğundan birbirimize çok yaklaşmadan sığabilirdik.
"İyi." Dedi ve ben içimden gülümsemeye başladım. İkinci kez aynı fikirde olmayacağını düşünmüştüm ama öyle olmadı. Bu da bazı nedenlerden dolayı beni mutlu ediyor. "Ben dişlerimi fırçalayacağım" dedim ve dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim.
Banyoya adım attığımda mutluluktan yerimde zıplamaya başladım. Geçen sefere kıyasla çok nazikti! Düşman olmamız umurumda değil (gerçekten düşman mıyız?), ama o günden beri bana çok nazik davrandı. Ve beni öptüğü andan itibaren pişman olduğunu hissediyorum çünkü aynı zamanda kendini tuhaf hissediyor.
Neredeyse on dakika banyoda kaldım, onu düşünürken sadece gülümsedim. İşim bittiğinde nihayet dışarı çıktım ve onun gözlerinin bana baktığını görmek neredeyse beni öldürecekti. Ben pijamalarımı giyiyorum, o da bol bir tişört ve biraz şort giyiyordu. Belki ben banyodayken kıyafetlerini değiştirmişti.
Ona yarım ağız gülümsedim ve telefonumu alıp bildirimlerime göz atmaya başladım. Şimdi onunla yatakta oturuyorum ve o da telefonuyla oynuyor. Telefonumda geziniyormuş gibi yaptım ama aslında tam anlamıyla ona bakıyordum. Onun ne hale geldiğini görmek kalbimi eritiyor. Üniversitemizde sadece bir akademisyen, ama şimdi Avrupa'da bir erkek grubunun ünlü bir üyesi.
Ben onun yüzüne bakmakla meşgulken birdenbire konuşmaya başladı: "Bu Alexander denen adam senin erkek arkadaşın mı?"
Sorusuna şaşırdım ama hemen cevap verdim: "Tabii ki hayır. O sadece benim bir arkadaşım." Bana baktı ve gerçekten doğruyu söyleyip söylemediğimi anlamak için güven verici bir bakış attı.
'Tamam-iyi-inanıyorum' bakışı attı. "Ama neden gidip bir erkek arkadaş bulmuyorsun? 22 yaşına giriyorsun." Ama o zaten 23 yaşında ve bekar. Bunu bana neden soruyor ki? Ve sesi o kadar endişeli ki beni deli ediyor.
"Bazen aşk sadece zaman kaybıdır." Bunu neden söylediğimi bile bilmiyorum ama bu doğru. Bazen tüm hayatını doğru sevgiliyi bulmakla geçirirsin ama sonunda onu bulamazsın. Yani her şeyi boşa harcadın ve sonra pişman oldun.
Neredeyse beni öldürecek bir lazer gibi gözlerimin içine baktı. "Eğer aşkın sadece zaman kaybı olduğunu sanıyorsan, o zaman onu benimle boşa harca."
🌪️🐻🤏🏻🌸🐰💥
Taehyung doğru yoldasın çocuğum
Bu arada bu kitabı yazmamı sağlayan şeyleri Bts'in şarkıları oldu. İyiki çevirileriyle birlikte dinledim bana büyük bir ilham verdi. Zaten bölüm şarkılarında görüyorsunuz sözleri.🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
ספרות חובביםArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...