"Sarhoş."
Bonus bölüm💥
Keyifli okumalar dilerim.
Lisa kaşlarını çattı, "Size neler olduğunu asla anlayamıyorum." "Bazen neredeyse birbirinizi öldürmek istiyorsunuz, bazen de çok tatlısınız."
"Her neyse! Hadi içeri girelim." Jimin apartman dairelerine girmeden önce kollarını Rosé'nin omuzlarına koydu. Geçen hafta iki çift için özel olarak bir apartman dairesi satın aldılar ve ne zaman bir konsere gitseler Artemide Otel'de kalacaklar.
Evlerinde üç yatak odası var. Biri Jungkook ve Lisa için, biri Jimin ve Rosé için, biri de Taehyung için. Bu sefer gerçekten nerede uyuyacağımı bilmiyorum.
"Hadi uyuyalım! Tanrım, sonunda dünyanın neresinde olduğunuzu düşünmeden huzur içinde uyuyabiliriz," dedi Jimin bize dik dik bakarak. Ben konuştuğumda odalarına gitmek üzerelerdi. "Nerede uyuyacağım?"
"Jennie, buna gerçekten cevap vermek zorunda mıyız?" Jimin kıkırdadı. "Tabii ki Taehyung'un odası."
"Ancak-"
"Şimdilik çenenizi kapayın Jennie. Birkaç dakikaya ihtiyacımız var ve uykumuz var, şimdilik iyi geceler." Lisa esnedi ve konuşmama izin vermeden odalarına girdi.
Taehyung, "Rahatsız mısın? Kanepede uyuyabilirim" dedi. Bunu neden söylüyor ki? Kendimi tuhaf hissediyorum. Ondan hoşlanmadığımdan değil.
"Hayır, sorun değil. Yatağın oldukça büyük değil mi? Sanırım ikimiz de orada uyuyabiliriz" dedi. İkimiz de odasına girdik. Odası gerçekten temiz ve düzenli, yan tarafta bilgisayar, yatağın önünde ise televizyon var.
"Film Gecesi?" Diye sordu. Ona gülümsedim. "Lanet olsun, saat sabahın 4'ü." dedim ve saatime baktım. "Ama ben varım."
"Sadece bir bölüm..." dedi yatağında otururken. Ben de oraya oturdum. Aslında en sevdiğim dizilerden biri olan 'Stranger Things'i açtı.
Biz izlerken eğlendik, hatta dalga geçtik. Aslında tek bölüm izleyeceğiz dedi ama aslında 3 bölüm izledik. Daha doğrusu uyuyamadık.
Brunchımızı bir İtalyan restoranında yedik ve yemin ederim Taehyung ve ben uykulu pisliklere benziyorduk. Aslında yorgun gözlerimi biraz makyajla gizledim.
"Siz ne istiyorsunuz?" Jimin menüyü tutarken bize sordu.
Jungkook, Lisa'yı kastederek "İkimiz için de pesto soslu caprese salatası yeterli" dedi. "Benim için Carbonara, Margherita Pizza ve Bruschetta!" Rosé yemek yemeye gelince çok heyecanlıdır.
"Hmm... Carbonara ve tiramisu alacağım" dedi Jimin garsona. "Peki ya siz, Jennie ve Taehyung?"
Hiçbirimiz cevap vermedik. Biraz uyumak istiyoruz ama buradan sipariş edemeyiz. "Yine onlara ne oluyor?" Lisa Jungkook'a fısıldadı ama duyabildiğim açık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
FanfictionArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...