25. İrene

26 7 27
                                    

"İrene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İrene."

☄️

G

izli (sıfat) özellikle yasa dışı olduğu için gizli tutulan veya gizlice yapılan.

Anlamına baktığımda iç geçirdim. Yani gizli olmak tam olarak bir casus gibi mi demek? Jungkook, patronlarının asla gerçek adını söylemediğini, yalnızca ekran adını söylediğini söyledi. Ekran adı aslında biraz açık. Ekran adını gören herkes neden böyle bir şey kullandığını merak edecektir.

"Ama neden bu tür şüpheli bir takma adı var?" Jungkook bana sordu. Bir anlığına düşünüyorum. "Bir şeyler planlıyor" dedim.

"Ne gibi?"

"Onunla karşılaşmam için kasıtlı olarak yakalanmak istiyor." Bu kadar. Sanırım bu zihniyeti bana kullanıyor. Ama beni yakalamak için sadece Jimin, Jungkook ve Taehyung'u kullanması beni rahatsız ediyordu.

"Öfkeli değil misin? Sonuçta seni kullanıyor" dedim. Jungkook içini çekti. "Henüz doğrulanmadı, ama eğer gerçekten doğruysa tabii ki sinirleneceğim. Ama şimdilik dikkatli olun, ciddi tehlike altındasınız." İlgili ve anlayışlı olması beni gerçekten çok mutlu etti.

Ama eğer o 'gizli' pislik benim onun planladığı zihniyeti fark edemeyecek kadar aptal olduğumu düşünüyorsa, o zaman fena halde yanılıyor. "Artık geri dönelim mi? Lisa bana mesaj atıp hepsinin senin odanda olduğunu söyledi" dedi. Ne? Peki bizim odamızda ne yapıyorlar?

Rosé odaya girerken, "O halde biz de oraya gideceğiz - Jungkook ve Jennie, buradasınız" dedi. "Mükemmel, artık tamamlandık." Rosé ayakta kalan tek kişi ve herkes onu dinliyordu. İçinde bir fotoğraf olan telefonunu tutuyordu. Neyle ilgili olduğunu merak etmiştim.

"Sizler nerelisiniz?" Diye sordu. "Uhm, birkaç şey hakkında konuştuk... ve aslında bunu hepinize söylemek üzereyiz. Ama önce ne söylemek istediğinizi söyleyebilirsiniz" dedim.

Rosé boğazını temizledi. "Yani... Jimin ve ben başka bir tur planlıyoruz. Geçen sefer Venedik'e gittiğimizi hatırlıyor musun? Şimdi Yunanistan'a gideceğiz!" Herkes alkışladı. Yunanistan oldukça ilginç görünüyor ve turistler için ziyaret etmek için gerçekten iyi bir yer.

Telefonuna bakarken, "Orada iki gün kalacağız. Ulaşım için feribota bineceğiz. Otel ve destinasyonlar da rezerve edildi, bu yüzden endişelenmenize gerek yok" dedi. İkinci kez tezahürat yaptılar. Sadece gülümsedim. Rosé aramızdaki maceracı kişi olduğundan, turlarımız olduğunda her şeyin rezervasyonunu o yapıyor.

"Hımm, ne zaman?" Ona sordum. "Ah! Neredeyse bunu söylemeyi unutuyordum ama bugün cumartesi." Bekle ama cumartesi günü yeniden bir araya geleceğiz. Lanet etmek.

"Bekle Rosé. Taehyung ve ben cumartesi günü okul arkadaşlarımızla buluşacağız" dedim. Şimdi endişeleniyorum. Turumuzu erteleyemeyeceğimizi biliyorum ama elbette okul arkadaşlarımı görmek istiyorum! Onları çok özledim özellikle Jisoo'yu. Ve hâlâ Irene'le aramı düzeltmem gerekiyor.

DÜŞMAN #2 -Taennie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin