"Jendeukie."
İyi okumalar!
⭐
Otelin koridorunda yürürken en büyük gülümsememi takınmıştım. Ben onlara kahvaltı getirirken Jimin beni görüp otel odalarına davet etmişti.
Kore yemeklerini özlediklerini bildiğim için biraz pişirdim. Bulgogi, japchae, kimchi ve tteokbokki.
Kapılarını üç kez çaldım ve Jimin'in bir tişört ve pantolon giydiğini gördüm. Buraya geldiğim için çok mutlu oldu. "Taehyung ve Jungkook daha sonra burada olacaklar, Taehyung biraz temiz hava almaya gitti ve Jungkook da yiyecek satın alacak. Geleceğini bilmiyorlar."
Onların yeri gerçekten çok iyi ama biraz dağınıktı. Yiyeceklerin olduğu çantayı masalarına koydum ve Jimin'in çok hoş bir tepkisi oldu.
"Çok fazla yiyecek getirmene gerek olmadığını biliyorsun." dedi Jimin utangaç bir şekilde. "Aish, sorun değil. Sizlerin Kore yemeklerini özlediğinizi biliyorum."
"Çok teşekkür ederim Jennie!"
"Hoş geldiniz. Ben onlara sofrada hazırlayacağım" dedim, getirdiğim yiyeceklerin üzerine bir çeşit kaplama yaparken. Jimin yatak odasına gitti.
Masayı ve yemekleri hazırladıktan sonra Jimin dışarı çıktı. "Jendeukie! Buraya gel!" Jimin, bir pomeranya köpeğinin kafasını okşarken bana seslenmediğini anladım.
Bir dakika ne? Az önce adımı mı söyledi? Açıkçası köpeğe benim lakabımı koydukları için şaşkındım. Tam Jimin'in yanına gidecekken birden kapı açıldı.
"Jendeukieeee" Taehyung varlığımı fark etmeden köpeğe seslenip ona doğru yürüdü ve köpeği kucağına aldı. Jimin bana baktı ve geri Taehyung'a baktı, "Uhm, Jennie'nin arkadaşımız olduğu için buraya gelmesine izin verdim. Sorun değil değil mi?"
Taehyung daha sonra beni fark etti. Beni burada görünce gözleri büyüdü ve okşadığı köpeğin Jimin'e gitmesine izin verdi. Sorgulayıcı bir yüz ifadesi takındım. Neden köpeğine Jendeukie adını versin ki?
"Neden buradasın?" Karanlık suratını açığa çıkararak sordu. Onun sorusuna cevap vermedim onun yerine başka bir soru sordum: "Köpeğinize Jendeukie adını mı verdin?"
"Neden buradasın dedim?" dedi, daha önce sorusunu görmezden gelmeme biraz kızmıştı. "Jimin beni içeri aldı çünkü yiyecek getirdim. Soruma cevap bile vermedin! O köpeğe Jendeukie adını mı verdin?"
Jimin bizim tartışmamızdan korkmuştu ve köpeği alıp uzaklaştı. Onların odasına gitti.
"Evet. Peki bu seni ne ilgilendiriyor?" dedi. Demek istediğimi anlamıyor!
"Ben Jendeukie'yim! Ve sen o köpeğe benim adımı verdin!" Diye bağırdım. Ona sevinmeli miyim yoksa kızmalı mıyım gerçekten bilmiyorum. Köpeğe adımı verdiği için mutluyum, bu da beni özlediği anlamına geliyor, çünkü o köpeğin adını her söylediğinde beni hatırlayacaktır. Ve o 'köpeğe' benim adımı verdiği için kızgınım!
"Sen jendeukie değilsin."
"Evet öyleyim! Peki o köpeğe neden Jendeukie adını verdin? Köpeğe mi benziyorum?" dedim kendimi işaret ederek.
Söylediklerime aldırış etmedi ve tekrarladı: "Sen jendeukie değilsin."
"Ne diyorsun ha?" Şimdi onun demek istediğini anlayamıyorum. O tamamen saçmalıyor.
"Jendeukie benim en iyi arkadaşım ve eskiden hoşlandığım kişi. Sen o değilsin," dedi acı acı. Sözleri bana batan bıçaklar gibiydi. Aniden gözyaşlarımın gözüme aktığını hissedebiliyorum. Taehyung gerçekten bir hayalet görmüş gibi görünüyordu, sanki ben onun için yeni bir insanmışım gibi.
"N-ne oluyor Taehyung?" Şu anda gözyaşlarım akıyordu ve Taehyung ciddi ifadesini bozmadı. Onun karanlık yüzü beni daha çok ağlatıyordu. Duyguları yokmuş gibi görünmesi onu içimden çok sorgulamama neden oluyordu. Neden bana öyle boş bakıyordu! Eskisi gibi bak bana Taehyung! Gözlerim parlasın...eskisi gibi!
Evet çok değiştim. Ama bu artık ben olmadığım anlamına gelmiyor. 'Eğer biraz cesaretim varsa, bunu ona gerçekten söylemek istiyordum.
Aniden kapı açıldı. Onun Jungkook olduğunu tahmin edebiliyordum "Burada neler oluyor?"
Ağlamaktan kızarmış gözlerimle Jungkook'a baktım. Beni orada görünce şaşırdı. "Hyung, ne yaptın?" Taehyung'a sordu.
Taehyung bakışlarını Jungkook'a kaldırmadı bile. Bana bakarken karanlık ve düz suratıyla kaldı.
Jungkook şaşkındı ama yine de bize ne olduğunu sormak istemedi çünkü Taehyung'un da ona kızabileceğini biliyordum.
Kızgınım, üzgünüm ve şu anda hissettiğim her türlü duygusal duygu. İyi ilişkimizi geri getirebileceğimi düşünmüştüm ama yanılmışım. Şu anda umut için yalvaran tek kişi benim.
Artık sevdiğin kişi tarafından incinmenin nasıl bir his olduğunu biliyorum. Gözyaşlarımı sildim ve hiçbir şey söylemeden otel odasından çıktım.
⭐
Sonunda Jennie de Taehyung'un hissettiklerini anladı.Taehyung ufacık, minnacık tirpli bize🤏🏻😭
Oy vermeyi unutmayın! ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
FanfictionArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...