İyi okumalar!
🌺
Etraftan gelen konuşma sesleriyle yerimden kıpırdandım.
Bir uyutmadılar.
"Uyanıyor galiba baba"
"Görüyorum oğlum."
Bir dakika ya?! Ben niye şuan Ali bey ve Ayberk'in sesini duyuyordum?!
Gözlerimi hızlıca açıp yattığım yerden doğruldum.
Karşımda Demir ailesi vardı ve hepsi bana bakıyordu.
Ben en son parkta ağlaya ağlaya uyuya kalmıştım, burda ne işim vardı?
"Erman seni evin yanındaki parkta uyurken bulmuş, bayağıda ateşin varmış, buraya getirdi seni"
Erman'a bakıp soğuk bir sesle "Sağol" dediğimde öylece baktı yüzüme.
Yerimden kalktığımda Ali bey kolumu tutup beni durdurdu. "Dur nereye gidiyorsun?"
Kolumu elinden çekip konuşmaya başladım "Yüzsüz gibi beni kovduğunuz evde mi kalacaktım?"
"DNA testi yapalım."
Ali Bey'in söylediği şeyle alayla gülmeye başladım, inanmiyordu bana
"Niye test yapıyoruz, gerçekten senin kızın çıkarsam beni evine alacak misin?"
Sorduğum soruya cevap vermeyip sadece suratıma baktı. Göz devirdim. "Gidelim ozaman hadi."
Dış kapıya doğru yürümeye başladığımda arkamdan gelen ayak seslerini duyuyordum. Evden çıktığımızda Ali bey konuşmaya başladı "Gel burdan gidiyoruz şoför götürecek."
Lüks bir arabaya bindiğimizde Ali bey konuşmaya başladı.
" **** Hastanesine sür"Aracın hastaneye doğru sürmesiyle bende kendi düşüncelerime daldım.
Eğer test pozitif çıkarsa ki çıkacak bundan eminim, ozaman ne yapacaktım? Dün beni kovan şimdide evine almazdı ki,
🌺🌺🌺
Yaklaşık 20 dakika süren yolculuktan sonra hastanenin önüne gelmiştik.
Hepimiz arabadan indikten sonra testin yapılacağı odaya doğru yürümeye başladık.
Odanın önüne geldiğimizde Ali Bey kapıyı çalıp içeri girdi, bizde arkasından girdik.
"Hoşgeldiniz Ali bey" Doktor Ali bey'i nazikçe selamladığında Ali bey sadece başını salladı.
"Çok uzatmadan testleri yapalım öyleyse, Baba kız sizi şöyle kenarı alayım"
Baba kız dediğinde içim bir tuhaf olmadı değil.
Ali bey'den kan aldıktan sonra sıra bana gelmişti
"Uzat kolunu canım"
Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açıldı, kollarımda yaralar vardı.
Siktir!
Yapacak başka başka birşey olmadığı için mecburen kolumu uzattım, artık bir yalan uydururdum.
Doktor benim kanımı'da aldıktan sonra "Sonuçlar 2-3 saatte çıkar geçmiş olsun." Diyip odadan çıktı.
"O kollarının hali neydi?" Ali Bey şüpheyle konuştuğunda hızlıca söyleyeceğim yalanları sıraladım. "Çok sakar olduğum için bir yerlere çarpıyordum."
Pek inanmışa benzemiyordu ama üzerindede durmadı.
Ayberk'in konuşmasıyla gözler ona döndü "Aşağıda kafe gibi bir yer vardı, oraya gidelim"
Başımızı sallayıp yerimizden Kalkıp kafeye doğru yürümeye başladık.
Boş bir masaya geçip oturduğumuzda yanımıza bir garson gelip konuşmaya başladı "hoşgeldiniz ne istersiniz?"
Siparişlerimizi verdikten sonra garson yanımızdan ayrıldı.
"Eğer test pozitif çıkarsa seni yanıma alacağım" Ali Bey'in söylediği şey komiğime gittiği için gülmeye başladım
"Niye gülüyorsun?" Erman'ın sorduğu soruya cevap verdim "Aklıma beni daha dün evden kovduğunuz geldi de"
Erman gözlerini devirdi."Biraz sert davranmış olabilirim bunun için özür dilerim ama o zaman işle ilgili bir olay olduğu için ekstra olarak sinirliydim, sinirimi'de senden çıkardım tekrar kusura bakma."
Gözlerimi devirdim
"Dün beni evden kovdunuz şimdide eve gelmemi mi istiyorsunuz?"
Gencay araya girerek "Biz değil sadece babam istiyor." Dediğinde göz devirdim. "Ne fark eder, ha siz ha baban. Sonuçta oda beni evden kovdu." dediğimde sustu.
Birkaç saat daha orda oturduktan sonra Ali Bey'in telefonu çaldı. Arayana baktı ama açmadı ve telefonunu geri cebine sokup ayağı kalktı.
"Sonuçlar çıkmış."
Ali bey hesabı ödedikten sonra kafeden çıktı, bizde hemen peşinden çıkıp hastaneye doğru yürümeye başladık
Stresten adeta midem bulanıyordu. Gözlerim dolmaya başlamıştı ama belli etmemeye çalışıyordum.
Çıktığımız odaya geri girdiğimizde herkes yerini almıştı.
Ali bey'e baktığımda gerginlikten elleri titriyordu. O da gerilmişti normal olarak.
Doktor kağıdı açıp yazanları okumaya başladı. Yüz ifadesinden sonucun ne olduğunu anlamamıştım. Daha sonra konuştu ve hayatımı tamamıyla değiştirecek o cümleyi söyledi.
"Çilay Şen ve Ali Demir'den alınan örnekler %99,99 uyuşmaktadır."
🌺
Bölüm biraz kısa oldu ama bu bölümden sonra artık bölümleri uzun yapmayı düşünüyorum.
Bölüme oy vermeyi unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Teen FictionÇilay Su Demir; 17 yaşında genç bir kızdır. Küçükken babasına çok düşkün bir kızdı fakat babasını sadece en son 3 yaşındayken görmüştü. Niye mi? Çünkü Öz annesi Kocasını aldatıp Başka bir adamla kaçmıştı, üstelik yanında küçük kızı, Çilay'ı da götü...