3.Bölüm

1.7K 84 54
                                    


Keyifli okumalar!

🌺

Karşımda sinirle bana bakıyordu Yavuz bey, muhtemelen odasında ne yaptığımı sorguluyordu.

Üzerime doğru yürümeye başladığında korkuyla geriye doğru adımladım.

"Sana burda ne işin var dedim!" Hafif yüksek çıkan sesiyle vücudum titremeye başladı.

"Şey.. Ben sana bakmaya gelmiştim konuşmam gereken bir konu vardı." Diyerek yalan söyledim. İlk defa yalan söylemiyordum sonuçta. Şüpheyle bana bakmaya başladı.
"Ne oldu söyle."

Gergince konuşmaya başladım. "Ben arkadaşımda kalabilir miyim diyecektim." Yüzündeki ifade değişmedi, hala şüpheyle bana bakıyordu.

"Kaç günlüğüne kalacaksın?" Diye sorduğunda içimden salak mı bu adam diye düşündüm. Kısık çıkan sesimle "Bir hafta falan" dediğimde başını 'tamam' anlamında salladı.

"İyi defol git." dediğinde hızlıca başımı sallayıp odadan çıktım ve kendi odama geçip kapıyı kapattım. Sırtımı kapıya yaslayıp derin bir nefes aldım. Ucuz yırtmıştım.

Yüzümde küçük bir tebessüm vardı, Babam ve abilerime gidecektim, umarım beni severlerdi eğer beni sevmezlerse ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum..

Hızlıca bavulumu çıkarıp içine bir kaç tane kıyafet, iç çamaşırı, dış fırçamı koydum, bunlar bir haftalığına yeterdi.

Bavulumu hazırladıktan sonra yanıma küçük bir çanta daha aldım ve içine cüzdanımı kulaklığımı telefonumu ve kimliğimi koydum, lazım olabilirdi.

Hızlı hareketlerle hırkamı giyinip çanta ve bavulumu aldım ardından aşağı inmeye başladım. Pamuk bir yere gideceğimi anlamış gibi peşimden geliyordu, tabiki onuda alacaktım yanıma, birdaha bu eve dönmeyi düşünmüyordum.

Evden dışarı çıktığımda arkamdan annem seslendi

"Nereye gidiyorsun"

Arkamı dönüp konuşmaya başladım "Arkadaşıma gidiyorum yavuz bey'den izin aldım." Bana şüpheyle bakmaya başladı ama birşey demeden başını 'tamam' anlamında salladı.

"İyi dikkat et"

Göz devirip mırıldanmaya başladım "sanki çok umrundayım da"

"Anlamadım?"

oflayıp konuşmaya başladım "Yok birşey anne hadi tutma beni" Diyip dış kapıyı kapattım. Korumaların gözleri bendeydi, onları umursamadan yürümeye başladım. Taksi çağırmıştım ve 5 dakikaya gelmesi lazımdı

Yaklaşık 7 dakikadir Evin önünde bekliyordum fakat taksi hala gelmemişti. Sıkıntıyla ofladım. "Nerde kaldı bu taksi ya!"

En sonunda karşıdan gelen taksiyi gördüğümde "Sonunda." Diye mırıldandım. Taksi önümde durduğunda bagajı açarak Bavulumun içeriye yerleştirdim ve bagajı geri kapatarak arka kapıyı açarak koltuğa oturdum.

Telefonumda duran adresi taksiciye gösterip "Beni buraya götürür müsün abi?" Dedim. Taksici abi başını salladı "Götürürüm bacım"

Rahatlıkla sırtımı arkaya yaslayıp gözlerimi kapattım ve kedimi kucağıma alıp sevmeye başladım, bir kedimle sakinleşiyordum.

1-2 saatlik yoldan sonra bir sokağa girdik, etrafa bakınmaya başladığımda birsürü villalar olduğunu gördüm zengin yeriydi burası.

5 dakika sonra bir villanın önüne gelmiştik.

Kırık Kalpler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin