Selam, nasılsınız? İyi misiniz?
Günler sonra yine buraya bölüm atmaya geldim!
Yorum yapmayı ve bölümü beğenmeyi unutmayınn 🫶🏻
İyi okumalarrr
🌺
Kendimi hiç olmadığım kadar sinirli hissediyordum. Sevda denen kız hangi hakla benim ikizimi taciz ederdi?
Hızlıca Sevdanın odasına girdiğimde Sevda yattığı yatağından doğruldu. Sinirle onu süzdüm, üzerine hangi ara geçirdiğini bilmediğim pembe bir gecelik geçirmişti. Boyalı saçları ise omzundan aşağı sarkıyordu.
"Ne yapıyorsun ya! Kapıyı çalma gibi bir âdetiniz yok mu sizin?!" Diye bağırdığında sözlerini umursamadan anında dibinde bittim. "Sen benim ikizimi nasıl taciz edersin lan Oropsu!" Diyip saçlarına asıldım. Sevda hızlıca yatağında dizlerinin üzerine doğruldu "Manyak mısın be?! Bırak saçımı!" Saçlarına dahada asıldım. "Topla eşyalarını, siktir olup gidiyorsun bu evden!" Dediğimde Sevda beni sertçe ittirdi ve yataktan kalktı.
"Sen kim oluyorsun da beni bu evden kovuyorsun!" Diye bağırdığında "Bu evin kızı olarak seni bu evden kovuyorum!" Diye bağırdım. Sevda omuz silkti "Artık bende bu evin kızıyım." Başımı salladım geçiştirmek istercesine, "Kesin öyledir." Sevda sinirle başını bana çevirdi ve beni geriye doğru ittirdi "Defol git odamdan, ergen ergen davranıyorsun!" Tam üzerine doğru yürüyordum ki odanın kapısı şiddetle açıldığında yerimden sıçradım.
Damla hanım sinirl bir şekilde yanımıza yürüdü "Noluyor burda?" Sevda sinirle annesine döndü "Anne ya, bu kız saçma saçma konuşuyor! Yok bu evde gideceksin! Yok bu evin kızı değilsin! Kafayı yemiş her halde!" Sözleri biter bitmez Damla hanımın yüzü bana döndü "Doğdu mu bu Çilay?" Cesurca başımı salladım "Evet doğru, kızınız benim ikizimi zorla öptü! Taciz etti onu! Siktir olup gidecek bu evden!" Artık sesim kontol dışına çıkmıştı. Evde olan herkes beni duyuyordu eminim.
Yanağıma inen tokatla başım yana düştü, elim havalandı ve acıyan yanağıma gitti. Ağzım şokla aralandı, bu kadın bana vurmuş muydu?
"Ne biçim konuşuyorsun sen terbiyesiz! Utanmıyor musun kızıma iftira atmaya! Senin o sakat ikizin uyduruyordur!" O an sadece ikizime sakat demesine takıldım, başım hızla kalktı, gözlerim onu buldu. "Düzgün konuşun benim kardeşimle!" Damla hanım Sevda'nın yanına yürüdü ve onu kendine çekti "Benim kızım öyle birşey yapmaz, şimdi defol git kızımın odasından." Birşey demeden sinirle odadan çıktım ve merdivenleri hızlıca çıktım. Erman'ın odasının önüne geldiğimde beklemeden kapıyı açtım ve içeriye daldım. Batıyla oynayan Erman'ın gözleri bana döndü. "Noldu?" Diye sordu endişeyle.
Hızlıca yanlarına yürüdüm "Erman birşey yap." Erman kaşlarını çattı ve Batıyı kucağından indirdi. "Noldu kızım söylesene." Derin bir nefes aldım ve olayları en başından anlattım. Beni bölmeden dinleyen Erman sözüm biter bitmez "Lan!" Diye bağırdı ve hızlı adımlarla odadan çıktı. Yapacaklarına karışmadım ve yatakta oturup bana üstten bakan Batıyı kucağıma aldım. "Gel bebeğim." Batı kollarını bana doladığında onu dahada sardım. Erman'ın odasından çıktığımızda Gencay'ın odasına girdim hızlıca, yatağında uzanıp film izleyen Gencay beni gördüğünde yerinden doğruldu.
"Gencay, Gökay aşağıda kaldı. Rica etsem yanına iner misin? Ben Batıyla ilgileneyim?" Gencay başını sallayıp yerinden kalktı "Erman nerde?" Dudaklarımı ısırdım. "Erman çok sinirli, Sevda'nın yanına gitti. Olanları Gökay sana anlatır." Gencay kaşlarını çattı. "Tamam ben gideyim Gökay'ın yanına." Diyip hızlıca odadan çıktı. Ben o sıra Güler yüzle Batıya döndüm "Ne yapmak istersin bebeğim?" Batı süt dişlerini göstererek gülümsedi, "Pasta yapalım mı?" Gülerek başımı salladım "Olur birtanem." Batı sevinçle kahkaha attı. Bu haline dayanamadım ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Bu kısa sürede ona çok alışmıştım, sanki öz kardeşim gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Ficțiune adolescențiÇilay Su Demir; 17 yaşında genç bir kızdır. Küçükken babasına çok düşkün bir kızdı fakat babasını sadece en son 3 yaşındayken görmüştü. Niye mi? Çünkü Öz annesi Kocasını aldatıp Başka bir adamla kaçmıştı, üstelik yanında küçük kızı, Çilay'ı da götü...