Günler sonra yine ben geldim!
Keyifli okumalar!
🌺
Gözlerimi sabah yüzümde gezinen minik dokunuşlarla açtım.
Yüzümdeki tebessüm nezaman oluştu bilmiyordum, şuan kendimi çok huzurlu hissediyordum.
Gözlerimi yavaşça araladığımda görüş alanıma giren ilk Batı oldu. Ellerini yüzümde gezdiriyor, beni inceliyordu. Yavaşça yerimden doğruldum ve Batıyı kucağıma aldım, "Günaydın aşkım." Diyip yanağına bir öpücük kondurduğumda kıkırdadı ve "Günaydın." Diye mırıldandı kısık sesiyle.
Kucağımdaki Batıyla birlikte yataktan kalktım ve lavaboya doğru yürüdüm. Batı minik kollarını boynuma dolayıp etrafı izliyordu. Yumuşak bir sesle, "Önce elimizi yüzümüzü yıkayalım, sonra kahvaltıya inelim olur mu?" Dedim. Batı çekinerek başını salladı.
Musluğun önüne geldiğimizde bir elimle musluğu açtım ve yavaşça Batının yüzünü yıkadım. Yıkadıktan sonra yandaki temiz havluyla yüzünü kuruladım.
Batıyı kucağımdan yere indirdiğimde bacağıma tutundu. Hızlıca bende elimi yüzümü yıkadıktan sonra musluğu kapattım ve elimi Batı'nın minik eline sardım. Birlikte odadan çıkıp merdivenleri indik ve yemek odasına girdik. Herkes oturmuş bizi bekliyordu. "Günaydın." Diyerek boş olan yere oturdum ve diğer boş olan yanıma Batıyı otutturdum.
Babam şefkatle, "Günaydın güzelim." Diyip başını Batı'ya çevirdi, "Sanada günaydın yakışıklı." Batı kıkırdayarak bakışlarını kaçırdı. Utanmıştı minik paşa.
Babam bana döndü, "Ben dün gece herşeyi halletim. Yurt müdürü tutuklandı, kanıtlarla. Yerine başka bir müdür geçti. Batı ise artık bizimle." Dediğinde sevinçle el çırptım.
Daha sonra hepimiz kahvaltı etmeye başladık. Ben Batı'nın istediği yemeklerden tabağına koyduktan sonra kendi kahvaltımı yapmaya başladım. Ekmeğime çikolata sürüp ağzıma attım ve yemeğe başladım. Çikolata çok severdim.
Yanımdan birinin kolumu çekiştirmesiyle başımı eğidim. Batı minik ellerini kollarıma koymuş bana alltan alltan bakıyordu. Yüzümde anında bir gülümseme oluştu. "Noldu canım?" Diye sorduğumda çekingen bir şekilde ekmeğime baktı. "Bende çikolatalı ekmek istiyoyum." Bu tatlılığına dayanamayarak yanağına bir öpücük kondurdum, "Sana hemen yapayım birtane." Batının sevinçle gözleri parladı ve önüne döndü, aynı zamanda heyecanla yere değmeyen ayaklarını sallıyordu.
Hızlıca bir ekmek aldım ve diğer elime bıçağı alarak ekmeğe çikolata sürmeye başladım. Ekmeği Batı'nın tabağına koyduktan sonra yumuşak bir sesle "Başka istediğin bir şey var mı?" Diye sordum. Batı hızlıca tabağındaki ekmeği alıp yemeğe başladı ve soruma kafasını 'hayır' anlamında salladı.
Gülerek önüme döndüğümde gözlerim Ayberk abimle kesişti. Gülümseyerek bana bakıyordu. Gülümsemesine
Aynı şekilde gülümseyerek karşılık verdim.
Araya babamın sesi girdiğinde başımı ona çevirdim, "Yarın okul var çocuklar, ona göre derslerimizi yapın, eşyalarınızı hazırlayın. Yarın acelesiz bir şekilde evden çıkarsınız." Dediğinde başımızı salladık hepimiz. O sıra Babam Batı'ya döndü, "Oğlum, sen kreşe gitmek ister misin?" Batı hızlıca başını salladı ve hevesle konuştu, "Çok isteyim! Müdür bizim gitmemizi hiç istemezdi, hep bizi döveydi." Ortam anında sessizleşti. Batı bunu fark etmiş gibi korkuyla bize baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Fiksi RemajaÇilay Su Demir; 17 yaşında genç bir kızdır. Küçükken babasına çok düşkün bir kızdı fakat babasını sadece en son 3 yaşındayken görmüştü. Niye mi? Çünkü Öz annesi Kocasını aldatıp Başka bir adamla kaçmıştı, üstelik yanında küçük kızı, Çilay'ı da götü...