Merhabaaa! 👋🏼
Başlayalım mı?
Hadi öyleyse.
Keyifli okumalar.
*
🎹 Yunus'un Anlatımından;
Tanrı'nın sevdiği bir kuluydum sanırım. Aradığım fırsat ayağıma kadar gelmişti. Can, Ceyla'yı beğeniyordu, her halinden belliydi.
Bu durumu kullanmak da Yunuscuğu için bir zevkti!
Ceyhun'u yurda gönderdikten sonra Ceyla için de uzun geçen günü bitirmeye karar vermiş ve yatak odalarımıza dağılmıştık.
Can'la birlikte yatacaktım! Tanrım, beni neden cezalandırıyordun?
"Dostum, sol tarafta ben yatayım mı?" diye sordu Can.
Cevabımı dahi beklemeden yorganı açmış istediği yere yatmıştı. Madem böyle yapacaktı neden soruyordu ki?
Nihayet odanın ışığını kapatmış ve yatmıştık. Pencereden içeri dolan sokak lambasının ışığı odanın tavanını aydınlatıyordu.
Tavana düşen balkon korkuluklarının gölgesini izliyordum. Çünkü yakın arkadaşım dahi olsa bir erkekle birlikte yatmak tuhaf hissettiriyordu.
"Horlamazsın değil mi Yunus?" diye sordu Can. "Horluyorsan uyuyamam da."
"Bilmiyorum. Uyurken nasıl sesler çıkardığımı nereden bilebilirim?"
"Susu da horlayan biriyle uyuyamaz. Bil yani! Lazım olabilir bu bilgi. Bu arada Ceyla horlamıyordur değil mi? Yani onun gibi güzel bir kızın horlayabileceğini düşünemiyorum." Can sonunda dökülmeye başlamıştı.
İyi ki oda karanlıktı. Yoksa yüzümdeki sinsi gülümsemeyi gören Can asla bunları anlatmazdı.
"Sanmıyorum. Ceyla çok hoş bir kız. Hoş kızlar horlamazlar, bak Gayesu'ya! Sevgilim çok güzel. Ve horlamıyor."
Bakışlarımı Can'a çevirdiğimde onun da düşünceli şekilde tavanı izlediğini gördüm. Kıkırdamamak için kendimi zor tutuyordum.
Bizim küçük prens ciddi ciddi Ceyhun'un kız kardeşine abayı yakmıştı.
Nedense şaşırmıyordum buna... Ne demişti atalarımız... Allah'nın sopası yok! Ah ilahi adalet, ne kadar da güzeldi!
"Kız kardeşi Ceyhun'a ne kadar da benziyor değil mi? Tıpkı onun gibi nazik, sevimli, samimi. Erkek arkadaşı çok şanslı."
Böyle konuşarak Can'ı ağıma düşürmeye çalışıyordum. Açığını yakalayıp bana yaşattığı cehennem günlerinin intikamını alacaktım.
"Gerçi Cayehun'u birazcık tanıyorsam asla Ceyla'nın bir erkek arkadaşı olmasına izin vermez. Çok kıskançtır. Kız kardeşi söz konusu oldu mu o beyefendi adam yok oluveriyor. Ceyhun'un içinden canavar çıkıyor resmen. Ceyla'nın potansiyel erkek arkadaş adaylarını bile mahveder."
Bakışları hala tavanda olan Can'ın kaşları telaşla havalanmıştı. "Yok be! Ceyhun janti adamdır, yapmaz öyle şey. O kadar çirkinleşmez."
"Yok yok yapar. Ceyhun'u iyi tanırım. Tersi pistir."
Gülmemek için dudaklarımı sıkmaktan artık canım acıyordu.
"Ama bizden biri olursa tavrı farklı olabilir tabii ki. Sonuçta gruptaki herkese güveni tam. Kız kardeşi için en iyi sevgili adayı grup içinden olanıdır. Öyle düşünüyordur bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Çatı Altında
Novela JuvenilCeyhun Serkan Yunus Ufuk Cem Tevfik Can Gayesu Ceyla