Bölüm 21

15 4 13
                                    


Merhabaa! 👋🏼

Başlayalım o halde.

Keyifli okumalar.

🥁 Can'ın Anlatımından;

Ceyla ile tam bir haftadır görüşüyorduk.

Susu ve Yunus'un evinde kaldığı bu bir haftalık süre boyunca her gün birlikte yemek yemiş, gece yarılarına kadar sohbet edip birlikte gülmüş, birlikte eğlenmiştik.

Sıcak kanlı, samimi bir kız olmasından ötürü kolay arkadaş edinebilen biriydi, anlıyordum; ama bizim aramızdaki diyalog bundan öteydi.

Bir anda samimi oluvermiştik, bu tamamen aramızdaki elektriklenmeden kaynaklanıyordu.

Hislerimiz vardı birbirimize.

Kendiminkinden emindim ama onun hislerini nasıl mı biliyordum? 

Olur olmadık zamanlarda ve yerlerde kesişen bakışlarımızdan, ne zaman tenimiz birbirine temas etse kızaran yanaklarından, saatlerce konuştuğumuz halde gece odasına gitmeden önce lafı uzatmasından, hatta odasının kapısında ekstradan geçirdiğimiz dakikalardan...

Birlikte geçirdiğimiz her bir dakika beni çılgınlar gibi mutlu ediyordu. Biliyordum; Ceyla'yı da ediyordu...

Okuldan çıkıp onu göreceğim anı iple çekiyordum.

Bir çok kadınla flört etmiştim ama Ceyla'ya karşı hissettiklerim hepsinden daha farklıydı. 

O, kalbimin deli gibi atmasına neden olan tek kişiydi.

***

Susu ve Yunus'u odalarına gönderdikten sonra bu gece de Ceyla ile salonda rutin sohbetimizi yapıyorduk.

Kanepenin bir ucunda ben oturuyordum, diğer ucundaysa o.

Başını kanepenin arkalığa yaslamış, bacaklarını karnına doğru çekmiş, uzanırcasına oturuyordu. Sağ kolunu ise başının altına koymuş kanepe arkalığı boyunca uzatmıştı.

Yorgundu ama gün içinde gezdiği yerleri, gördüklerini keyifle anlatıyordu.

Onu dinlemekten asla sıkılmazdım. 

En güzel melodiyi dinliyormuşçasına geliyordu sesi kulaklarıma. Her bir tını beni gülümsetiyordu.

Cümlesini bitirdiğinde birkaç saniye sessizlik oldu.

Yunus hep diyordu ya "kardeşi de hoşlanıyorsa Ceyhun sorun yapmaz." ... 

Ceyla'nın hareketlerinden, bana karşı davranışlarından anlıyordum ama emin olmak için ondan da duymam gerekiyordu.

Neden bekleyerek boşa zaman harcıyordum ki? Uzanıp elini tuttum.

"Ceyla! Sana karşı yoğun hislerim var. Bilmeni istiyorum. Seni gördüğüm ilk andan beri senden çok hoşlanıyorum. Oh be! Söyledim sonunda!"

Damdan düşer gibi aniden söylemiştim belki ama bunun için hazırlanamazdım ki... Beklediğim her saniye zaten üzerimde baskı oluşturuyordu.

"Söylemek için neden bu kadar bekledin?" demişti Ceyla. Derin bir nefes almış ve vücudunu dikleştirmişti. Diğer elini de tutmam için uzatıyordu. "Ben de senden hoşlanıyorum Can, hem de ilk gördüğüm andan beri..."

Çok mutluydum, çok rahatlamıştım. Dünyalar benim olmuş gibi hissediyordum.

Artık emindim. Ceyla ile hislerimiz yüzde yüz karşılıklıydı.

Aynı Çatı AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin