15. Bölüm

339 41 14
                                    

Üç ölü bir yaşamı getirir. Ata çakır beyoğlu bana böyle demişti.

Nasıl yani?

Bebeğim bu da bana kalsın

Hadi ya söylediğin cümleyi
Anlamadım ki.
Ne demek istedin?

Babamın uyduruk kuralları
Siktir et

Telefonumu arka cebime soktum. Ata benden bir şeyler saklıyordu. O uygulamada farklı bir şey vardı.

Ölmek isteyen insanlar oraya başvuruyordu. Peki benim sevdiğim adam onları hiç acımadan öldürüyor muydu?
Kafamda bir sürü soru işareti vardı. Cevaplarını bulmam gerekiyordu.
Uygulamanın yorumlarına girdim. Son günlerde baya bir popüler olmuştu.

Bende intihar etmek istiyorum!

Tecavüze uğradım ve yaşamak istemiyorum!

Millet duyduğuma göre bizi öldüren adam bu uygulamayı yapanın oğluymuş.

Sara sen ölümden korkarsın.
Sen ölülerden korkarsın. Ölmeye bu kadar istekli insanlardan korkarsın!

Ata'nın kız kardeşinden bana mesaj gelmişti. Hiç beklemiyordum.

Bak sağır kız! Seninle herhangi bir problemim yok ama abimi sakın üzeyim deme!

O kız senmişsin! Benim abimi mahvettin. Senin yüzünden katil oldu. Tekrar onun hayatına girme.

Bana karşı duyduğu nefreti iyice kusmuş. Yazdığı şeyler kırıcıydı.
Ben Ata'yı terk etmek zorundaydım. Bunu yapmak zorundaydım. Benim yüzümden katil olmuş. Gökşin böyle yazarken aklından ne geçiriyordu?

Bu sefer Ata'yı terk etmeye niyetim yoktu. Kim ne söylerse söylesin.

Abim senin yüzünden katil oldu!

Bu yazdığı cümlede takılıp kaldım.

Çakırım, güzel kokardı. Benim yüzümden kan mı kokuyordu? Eğer onu hiç bırakmasaydım bunlar başımıza gelmeyecekti.

Sen aptallık edip anneni seçtin!

Annem için her şeyim dediğim kişiden vazgeçmiştim. Sadece yürüdüm. Kötü düşüncelerimden vazgeçmek istiyordum. Her şey güzel olacak. Geçmiş geçmişte kaldı.

Kendimle kalmayı seviyordum. O yüzden tek başıma bir uçurumun kenarına geldim. Birazcık düşünmeye ihtiyacım vardı.

Bir daha asla benim olanı üzmeyecektim.
Bu sefer ne olursa olsun onu bırakmaya niyetim yoktu.

Annem hastaydı ve bu hastalığı bana da bulaşmıştı.

Olumsuz bir anlamda kafamı salladım.

Hayır hayır o canavarla kendini kıyaslama.

Dün gece çok yanlış bir geceydi.

Annemin hasta kişiliği beni bıktırmıştı. Saçma sapan isteklerini yerine getirmekten bıkmıştım. Sen bu musun sara?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sağır kuklaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin