Розділ 10 "415"

19 1 0
                                    

Ну що? Все добре? - Запитав Ділан, йому дозволили зайти всередину медпункту.

- Так, десь зараз має приїхати швидка допомога і тоді все буде ще краще. - Сказала Елліс, вона була бліда, але намагалась триматись.

- Можливо тобі щось треба? Щось принести?

- Лео. Знайди Лео і приведи сюди. І телефон теж візьми, я подзвоню батькам, попрошу забрати нас.

- Гаразд, я швидко.

Ділан вибіг з медпункту і піднявся по сходах на свій поверх. Він постукав в двері кімнати Лео та вони були відчинені. Хлопець злегка прочинив двері.

- А ми тебе вже зачекалися. - Сказав Сем до Ділана як той зайшов до кімнати. Іграшки були розкидані по всій підлозі, три хлопця сиділо прив'язані до стільців, рот був заклеєний скотчем у всіх трьох. Сем посміхаючись сидів на краю ліжка і крутив на пальці ключі.

- Що за приколи?

- Братику, невже ти не сумував за мною? Підійди обійми. Чого стоїш, боїшся?

- Сем до чого ці діти, навіщо ти їх зв'язав?

- Справді, вони ні до чого? Але ж ти прийшов сюди по одного з них. На скільки ти все ж дурненький.

- Що? Я не... - Удар по голові ззаду не дав хлопцю договорити.

- Ні, все ж бовдур. - Сказав Фред відкинувши ніжку стільця якою тільки що вдарив Ділана.

- Щось ти довго. - Сказав Сем і встав з ліжка щоб зв'язати Ділана.

- Вибач, мусив перевірити як обстановка. Плани не дуже добрі. Вигляд Мері налякав і підняв на вуха всіх старших. Думаю в нас небагато часу щоб втекти.

- Ми не закінчили ще тут. Мені потрібно щоб ти ще дещо зробив.

- Кажи.

- Люба Елліс, вона за брата і Ділана буде готова нам допомогти. Ми використаємо її щоб безпечно вибратись з школи, а ще вона має привести мені Мері. Ти маєш знайти Елліс і переказати все, що я тобі зараз скажу, але спочатку я виведу цих двох, - Сем вказав на Ділана і Лео. - і відправлю тобі цікавеньке відео яке ти покажеш Елліс для правдоподібності.

- Добре, я тебе слухаю, який буде план?



***

- Елліс, якраз ти мені і потрібна. - Дівчина сиділа на першому поверсі і чекала Ділана з Лео.

Приватна школаWhere stories live. Discover now