Розділ 2 "Школа"

78 3 0
                                    

Вже майже обід. Елліс та її речей немає, отже, втекла. Бейк зібрав свої речі і вийшов з кімнати готелю. Віддав ключ адміністраторці, що привітала його посмішкою і поглянув на годинник.

- До зустрічі з начальником ще година. Встигну заскочити додому і прийняти душ. - Джон Бейк викликав таксі і з думок не виходили вчорашні події. - Якщо розказати батьку все як було, то він буде дуже злий на дівчину, і це ще м'яко сказано. Можливо, вона й вдає з себе давно вже дорослу, але вона ще підліток і робить неоднозначні та імпульсивні вчинки. Пригадуючи себе у її віці я думав лише про одне. То що ж придумати і як пояснити де вона була всю ніч? Головною умовою було те, щоб вона не знала про мене, а я в перший же день розкрив себе. Будемо надіятись лиш на те, що вона була занадто п'яна щоб запам'ятати моє обличчя.

Джон під'їхав до свого під'їзду, піднявся на другий поверх і відчинив двері дублікатом, бо свої ключі десь посіяв. Змушений був забрати дублікат у сусідки що приходила час від часу прибирати. Він швидко прийняв душ, одягнувся і рушив у назначене місце зустрічі, що було в парку недалеко від його квартири. Його начальник був пунктуальним і вже сидів чекав на Джона.

- Я запізнився? - Запитав Бейк і поглянув на годинник.

- Ні, все нормально. Я просто трохи раніше приїхав. - Відповів Ендрю.

- Про що ж ви хотіли поговорити?

- Джон, після вчорашнього я дуже сумніваюсь, що ти, зможеш мені чимось допомогти. Моя донька була хтозна де і хтозна з ким. - Розчаровано мовив чоловік.

- Насправді, все не зовсім так. Вона була в полі мого зору весь час. Але ви ж самі сказали не викривати себе, тому я намагався не втручатись.

- Гаразд. А де вона ночувала?

- В готелі. - Коротко мовив Джон.

- В готелі... - Повторив Ендрю. - Хто був з нею в номері?

- Вона була сама.

- Сама? Добре. Тоді слухай Джон, хоч ми і відправили Елліс в приватну школу, але в мене є певні побоювання і я хочу щоб ти прослідкував за нею.

- Але, я ж не зможу просто так туди пробратись.

- Так, за це питання не хвилюйся. Надіюсь, ти добре знаєш історію.

- Що?

- Вчителем історії тебе влаштую.

- Але без освіти вчителя і...

Приватна школаWhere stories live. Discover now