Розділ 11 "Нові факти"

24 1 0
                                    

- В школі поліція.

- Так, я бачу. - Елліс з Діланом і Лео тільки дістались школи.

- Варто все розповісти з самого початку.

- Так, вони мають знати кого шукати.

- Вибачте, міс, в мене є дуже важлива інформація для вас. Це я телефонувала в поліцію і...

- Але нам зателефонувала медсестра школи. - Перебила поліцейська дівчину.

- Але ж я дзвонила перед тобою, ти ж бачив і чув? - Звернулась вже до Ділана здивована Елліс.

- Схоже хтось переадресував виклик, таким в нас може займатися Нік. Він розуміється на таких речах. - Відповів Ділан.

- Гаразд, зараз це немає значення. Зараз викрали дівчину що до цього ледь вибралась з полону.

- Не хвилюйтесь, нам вже повідомили про викрадення і ми ретельно все провіряємо, наші колеги зупиняють машини і перевіряють чи немає дівчини всередині.

- Але це ще не все, ви маєте знати на що здібний Сем.

- Так, то розкажіть ж мені все.

- Гаразд, тоді коротко з самого початку. Почну напевно з зникнення Лейли...




***

Двоє міцних чоловіків в водолазних костюмах виносили тіло дівчини з води. Обережно поклали його на сушу і зняли маски з облич.

- Це Лейла. - Сказала Елліс глянувши на знівечене тіло яке щойно дістали з води.

- Друге вбивство це твій охоронець якого найняв батько. А третя дівчина, ти впевнена що це не самогубство?

- Занадто багато збігів для самогубства. Я особисто з нею не знайома, знаю тільки що її звуть Міка і вона з 415 кімнати, саме вона і помітила Мері на коридорі і допомогла дістатись до медпункту.

- Ясно. - Дзвінок мобільного був раптовим що сама поліцейська злякалась. - Так, я слухаю. Знайшли дівчину? А Сем? Вдалось його затримати? Чудово! Тоді як тільки я закінчу тут поїду в відділок. - Вона поклала слухавку і вже звернулась до Ділана та Елліс. - Діти, я дякую вам за співпрацю з поліцією, ми ще дослідимо таємні проходи, приміщення де тримали зниклу Мері і кімнату в якій ніби було самогубство. Для додаткових запитань я можу звернутись до вас в разі чого?

- Так, завжди раді допомогти.

- Тоді ви можете повертатись до школи.

Приватна школаWhere stories live. Discover now