- Ви чекали тиждень і тільки зараз пішли в поліцію?! Ваша донька зараз в неадекватного вбивці, а ви зволікали!
- Ми боялись, думали що він буде вимагати викуп.
- Але на зв'язок так і не вийшов, грошей не вимагав і дату зустрічі не призначав. Навіть не показував вам чи ваша донька жива і ви зволікали. Що ж, потрібно діяти вже зараз. Мобільний Елліс не в мережі, але востаннє він був увімкненим у вашому будинку. Нам варто поїхати туди і оглянути все. Цим займеться моя колега, а я разом з тобою, - вказала на Ділана Тіна Сміт, майор поліції що вела справу вбивств в приватній школі. - поїдемо по так званих сховках Сема.
- Перше місце де він може тримати Елліс це підвальне приміщення в нас в гаражі. Туди ніхто крім нього не заходить, так само як і в ботанічний сад який він влаштував в закинутій будівлі недалеко від нашого будинку. Або ще є лісний будиночок, туди зараз ніхто не заходить, бо полювання стало забороненим, до лісу 30 хвилин пішки.
- Чому ти так впевнений, що Сем тримає дівчину близько до вашого будинку? Це було б логічно якби б він жив в будинку і йому було недалеко ходити до схованок, але його місце перебування невідоме. Чи все ж ти знаєш де ховається брат?
- Я підозрюю що він в нашому будинку. Так як я зараз повинен бути в приватній школі, а батьки приїжджають в будинок аби переночувати, буває таке що засиджуються допізна і ночують на роботі. Вдома цілими днями нікого немає.
- Ну тоді почнемо з вашого будинку. А мої колеги оглянуть дім і кімнату зниклої.
***
- Я закінчив. - Сказав капітан Лозовий.
- Ну що там? - Запитав капітан Хвильовий, який оглядав інше крило будинку Ділана.
- Нічого. А в тебе?
- Та теж наче нічого. Ніяких посторонніх відбитків пальців, все чисто. - Відповів Хвильовий і звернувся до хлопця. - Чи всі речі на своїх місцях?
- Начебто так. - Відповів Ділан.
- Якщо в будинку нічого, тоді перейдемо в гараж. - Говорив капітан Лозовий.
- Сем розумний і не думаю що сховав би дівчину в такому місці. - Подумала Тіна Сміт.
Вони зайшли в гараж, він був ідеально чистим, все стояло по поличках і навіть сам Ділан здивувався такій чистоті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приватна школа
Misterio / Suspenso16-річну дівчину батьки відправляють в приватну школу з метою виправити поведінку та успіхи в навчанні. Але те, що спіткало дівчину у школі назавжди змінило її.