- Мене хвилює що Елліс перестала заходити в мережу. Так, ми посварились і вона заблокувала мене, але з іншого акаунта мені не відповідає і навіть не читає. На Елліс яка постить сторіс щодня, це не схоже. Востаннє вона виставляла сторіс свого сніданку тиждень тому, а зараз тиша.
- Ділан, перестань так хвилюватись, що може статись? Можливо вона змінила акаунт чи знайшла хлопця і перестала згадувати про тебе. - Заспокоювала Мері.
- Ні, Елліс дуже цінує кожного свого читача. Створювати новий акаунт і знову набирати підписників це її страшний сон. І вона не така що знайде хлопця на заміну, щоб просто переключитись від думок про мене.
- Всі так кажуть спочатку, поки не переконуються в цьому на власні очі. Якщо ти знаєш її адресу ми можемо з'їздити і переконатись що в неї все добре і вона просто розважається з кимось іншим. Ти ж сам казав, що ця дівчина раніше лише й по клубах вешталась.
- Мері досить! Я розповів тобі це не для того щоб ти казала так про Елліс.
- Гаразд, вибач. Просто ти сильно прикипів до неї, а вона вже й досі забула про тебе.
- Не могло так статись. Я не вірю в це. Я боюся щоб вона дурниць не зробила.
- Твоє право. Ходімо краще в столовку, вип'ємо чаю, одна ложка цукру, я пам'ятаю.
- Я вже давно не п'ю чай, смаки змінюються. Особливо за цих декілька місяців все змінилось.
- Весь час я думала про тебе, кожної холодної ночі в тому підвалі я уявляла тебе. - Мері обійшла Ділана і ставши позаду обійняла шию хлопця.
- Твій хлопець... - Ділан забрав її руки і повернувся до неї обличчям.
- До біса його, Ділан, мої почуття нікуди не зникли. - Дівчина взяла хлопця за шию і намагалась дотягнутися до його губ та він відштовхнув її.
- Ні. Ти знаєш що я не відчуваю нічого до тебе, я вже відпустив тебе і закохався в іншу дівчину. Ти це знаєш, дуже добре знаєш. - Процідив крізь зуби хлопець.
- Чому ми не можемо повернути все як було до того? Ми ж так любили один одного. Невже нашу міцну любов щось змогло роз'єднати?
- Змогло. - Кинув Ділан і розвернувся в сторону шкільних сходів.
- Ти куди?
- Піду пройдусь трохи.
- Почекай! Я хочу забути все і почати з чистого аркуша. Почати заново, але тільки аби бути з тобою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приватна школа
Misterio / Suspenso16-річну дівчину батьки відправляють в приватну школу з метою виправити поведінку та успіхи в навчанні. Але те, що спіткало дівчину у школі назавжди змінило її.