- Елліс, ти їсти щось будеш? - Запитала Діна як тільки відкривала двері свого будинку.
- Так ма, приготуй щось будь ласка, я буду в своїй кімнаті, покличеш. Хочу ще сходити в душ і привести себе до ладу.
- Так звичайно, але Елліс, зніми нарешті і викинь цю кофту, вона буде тобі нагадувати про викрадення.
- Не можу, ця кофта має свої спогади, крім цього. Саме в цій кофті був Ділан коли ми вперше поцілувались.
- Елліс! Тоді викинь її негайно. - Крикнув батько. - Він тебе викрав, а ти будеш тримати і ходити в його кофті?
- Це на деякий час, нехай тільки мої почуття до нього повністю зникнуть і тоді я її викину, будь ласка не викидайте її. - Просила Елліс.
- Ну гаразд, але пообіцяй що ти сама це зробиш.
- Добре, я в кімнату. - Елліс пішла в кімнату і повісивши кофту на свій стільчик зібралась в душ. Дівчина вже встигла зібратись і посушити волосся як мама постукала в кімнату.
- Йди їсти. - Елліс піднялась з ліжка і пішла за матір'ю в кухню, де вже за столом сиділи батько і слідча.
- Елліс, привіт. Я повинна була поговорити з тобою перед тим як ти підеш на зустріч з Семом. Ми маємо його сьогодні затримати, інакше він зникне назавжди.
- Доброго дня. Які новини? - Запитала Елліс сідаючи за стіл.
- Ми відправили в школу капітана Лозового під прикриттям, одразу після того як вийшли з лікарні, але він спізнився. Сем вже викрав Мері і ми не знаємо де дівчина і чи жива вона.
- А Фред?
- Тут задача складніша, ми не хотіли його зараз злякати і брати, тому що наврядчи він нам сказав би де вони з Семом домовились припаркувати машину щоб втекти. Ми будемо ловити його вже не місці. В нас буде лише кілька хвилин щоб провернути всю схему і сісти потім за кермо машини замість Фреда. Як тільки Сем сяде в машину він попався, але в цьому плані є деякі ризики. Але в будь-якому разі Сем намагатиметься переконатись, що ти нікого не привела з собою. Поводься природно, і як тільки він тебе відпустить і піде до машини, швидко відходь якомога далі. Зрозуміла?
- Так, я все зрозуміла.
- А обов'язково моїй доньці знову наражатись на небезпеку і бути наживкою для цього психа? - Запитав Ендрю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приватна школа
Misterio / Suspenso16-річну дівчину батьки відправляють в приватну школу з метою виправити поведінку та успіхи в навчанні. Але те, що спіткало дівчину у школі назавжди змінило її.