Розділ 4 "Вчитель історії"

51 1 0
                                    

- Ви працювали з дітьми? - Запитує директор в чоловіка 25-ти років, що стояв в його кабінеті.

- Не зовсім з дітьми, я працював з старшими, але я думаю, що підлітки це навіть краще ніж дорослі люди і я впораюсь.

- Гаразд, нам просто необхідний вчитель з історії і ви думаю це самі розумієте, хто ж ми якщо не будемо знати нашої історії?

- Так справді. - Відповів Джон Бейк.

- Якщо так, то ви можете починати працювати вже сьогодні, чи ви хочете відпочити після важкої дороги?

- Та ні, я одразу візьмусь до роботи.

- Тоді ласкаво просимо до нашої школи. - Директор поклав ключі від кімнати вчителя. Джон взяв ключі і вийшов з кабінету. Його речі вже занесли і поставили біля кімнати йому ж залишалось піднятись на 5-ий поверх і занести все в кімнату.

***

- Той поцілунок... Він щось означав, чи це було просто на емоціях? - Запитав раптом Ділан. Вони з Елліс випадково зустрілись на сходах, точніше, Елліс піднімалась по сходах до своєї кімнати, а Ділан її побачив і наздогнав.

- Поцілунок. Він був... - Дівчина замовкла і перевела погляд на Джона Бейка, що піднімався по сходах, він здався їй знайомим. - Ділан, давай пізніше повернемось до цієї теми, я скажу коли буду готова про це поговорити. Вибач. - Елліс почала швидко підійматись по сходах на четвертий поверх. Дійшовши до своєї кімнати вона впала на ліжко і закрила очі. Пригадувала цього чоловіка і здається згадала де його бачила, дівчина злякалась. Якщо вона хоче почати зустрічатись з Діланом то потрібно вирішити одну проблему яка тепер мучила її. Вона зібралась з думками і пішла на останній урок бо знала, що Жанет Дане не залишить її в спокої якщо дівчина пропустить урок історії. Але пройшло вже 10 хвилин уроку, а в класі нікого так і не було.

- Вибачте, я трохи запізнився. Думаю ви мені це пробачите, я тільки приїхав і були проблемки знайти потрібний кабінет. Мене звати Джон Бейк, не варто називати мене по фамілії чи по-батькові, буде зручніше якщо ви казатимете просто Джон. Давайте скажу ще декілька моїх правил і приступимо до нашого уроку. Якщо вам треба вийти, ви без запитань виходите щоб не відволікати мене та ваших однокласників. Якщо вам погано, ви кажете мені і можете спокійно йти в свою кімнату чи до медсестри, матеріал мені потім здасте усно або письмово, це вже по вашому бажанню. Ну що, на якому параграфі ви зупинились і яке було домашнє? - Джон сів за стіл і хтось з класу відповів що задавали. Елліс сиділа і її трясло від думок, що одна за одною бігали в голові. Вона раптово піднялась і вибігла з класу. Її ноги тряслись і вона не хотіла повертатись в клас, дівчина запитувала себе чи впізнав він її. Було б добре якби б він не пам'ятав її, але вона навіть з великим вмістом алкоголю в крові пам'ятала його обличчя. Дівчина зібралась з думками і повернулась в клас.

Приватна школаWhere stories live. Discover now