- Ну що, Ділана посадять? - Запитав Сем як тільки Елліс увійшла в ботанічний сад.
- Ні тобі привіт Елліс, ні тобі як ти почуваєшся? - Відповіла Елліс з сарказмом.
- О, так, зовсім забув, привіт Елліс, давно не бачились. - Сем посміхнувся і продовжив далі. - Розповідай, що там з Діланом?
- Ти ж сам все чув, справу про вбивство відкриють, а з відео доведуть, що він її вбив навмисно ну і на нього ще моє викрадення повісять, тож сяде надовго. Ти натягнув на мене кофту Ділана і кинув туди прослушку, я ледь придумала що відповісти батькам коли вони запитували чому я її не викину.
- Що ж, але ти все ж придумала що сказати. Кумедно, ти звалила все на коханнячко. - Схоже Сем уявив себе ангелом чи Купідоном, бо після слова про кохання почав несамовито махати руками ніби крилами.
- А де Лео? - Врешті запитала Елліс.
- Лео? Він твій брат а не мій, і ти повинна знати що він на тренуванні з футболу.
- Ти погрожував мені братом, я думала ти його викрав.
- Елліс, ну хто я такий щоб викрадати твого брата? Я зробив краще, набагато краще. Я викрав Мері. - Сем тріумфально посміхнувся. - Тепер ми назавжди будемо разом.
- Вітаю. - Байдуже сказала Елліс. - Все, я тепер вільна і можу йти? Ти забудеш мене і більше я тобі не буду потрібна? Прошу скажи так.
- Так.
- Ох, чудово. Я пішла тоді. - Дівчина повернулась до Сема спиною і пішла.
- Елліс! - Крикнув він їй в слід. - Ти ж не думала, що так легко вийдеш звідси? Я маю переконатись, що ти не привела з собою поліції, а якщо привела, то вони мають дати змогу мені піти, інакше я не встигну до Мері.
- Я нікого не приводила. Я сказала всім що викрадач Ділан, чому б вони зараз влаштовували засідку на тебе? Твоя прослушка зі мною весь час і всю дорогу, ти ж чув як я їхала на таксі і як вдома говорила мамі що я йду з подругою погуляти.
- Так, але я всеодно перевірю. Отже, ми зараз повільно з тобою виходимо, я тримаю тебе біля себе поки не вийдемо до дороги, звідки мене забере Фред, а ти далі підеш своїм шляхом. Все зрозуміла? - Елліс покивала головою і вони повільно виходили з приміщення, адже дівчина не хотіла мати дирку в спині від ножа. - Розумничка.
Вони дійшли до дороги і вже виднілась машина Фреда. Сем відпустив Елліс і поспішив до авто, дівчина швидко пішла в іншу сторону як їй годину до цього веліла Тіна, яка вже все спланувала.
Сем сів в машину і навіть не помітив підміни. Тіна сиділа за кермом з капюшоном на голові і мовчала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приватна школа
Misterio / Suspenso16-річну дівчину батьки відправляють в приватну школу з метою виправити поведінку та успіхи в навчанні. Але те, що спіткало дівчину у школі назавжди змінило її.