Розділ 7 "Лист і втеча"

21 1 0
                                    

- А що, якщо нас всіх повбивають? - Запитала Елліс в Джона. Після викрадення телефону з кабінету, дівчина дочекалась охоронця біля його кімнати. Залишивши свій телефон, щоб зарядився в кімнаті Джона, вони вдвох пішли до неї в кімнату.

- Елліс, я буду наглядати за тобою цілодобово. Я не дам нікому тобі зашкодити. Ти зрозуміла? - Джон пригорнув дівчину до себе.

- Джон, мені страшно. Я не знаю що робити, я не хочу більше залишатись тут.

- Але нам потрібно розібратись що тут коїться, навіть якщо ти і виберешся звідси, то це не гарантує тобі повну безпеку.

- Нехай поліція в усьому цьому розбирається.

- Ні. - Заперечив Джон, а Елліс злякано поглянула на нього. - Якщо поліція буде тут копати, випливе вся історія як я сюди потрапив і хто я насправді.

- Але ж немає нічого протизаконного щоб тебе посадити?

- Не зовсім. Я не буду забивати тобі голову цим, але поліція не буде розбиратись в усьому, вони просто посадять. До того ж не тільки мене.

- Джон, це мене лякає. Батько теж причетний до цього?

- Не бійся. Тобі ніхто не зашкодить поки я поруч. Лягай вже спати. Попри все, ти маєш з'являтись на заняттях. - Проігнорував запитання дівчини. Елліс не сперечаючись лягла в ліжко, а Джон ліг поруч.

На ранок Елліс прокинулась в міцних обіймах свого охоронця. Він поцілував її в щоку.

- Елліс Еванс, прокидайся, якщо не хочеш запізнитись на урок. - Ніжно сказав чоловік поцілувавши дівчину, цього разу в чоло.

- В твоїх обіймах я б лежала і нікуди не виходила.

- Але це неможливо. - Сказав Джон від чого Елліс поглянула на нього і піднялась з ліжка. - Ти ще зовсім юна щоб все зрозуміти, до того ж, що може бути між дорослою людиною та маленькою незрілою дівчинкою?

- Тобто я не занадто доросла? - Елліс обурено сіла на край ліжка.

- Не ображайся. - Він ще лежав під покривалом і потягнув дівчину до себе, взявши за талію.

- Не чіпай. - Вона забрала його руки від свого тіла та ображено встала. В одну мить він пригортає її до себе, а в іншу стає холодним, бо це заважає його роботі, що взагалі відбувається?

Елліс починає збиратись і помічає аркуш на підлозі, схоже хтось просунув під дверима. Вона відкрила його почитати. Джон піднявся з ліжка і став з-за спиною в дівчини щоб і собі прочитати що там.

Приватна школаWhere stories live. Discover now