Розділ 12 "День викрадення"

23 1 0
                                    

Дзвінок у вхідні двері Елліс почула не одразу. Вона була на кухні в домашньому одязі з неохайною зачіскою яку зробила нашвидкуруч, тільки збиралась снідати, запостила в інстаграм фото піци з соком, випила склянку цього ж соку і нарешті пішла з телефоном до дверей. Поки залипала в стрічку інстаграма, зовсім забула подивитись хто прийшов і без проблем відчинила двері. Відволіклась від телефону і побачила Сема.

- Привіт, я ж казав що довго чекати не доведеться, всього лише якихось 5 днів спостереження. Це тобі більше не потрібно. - Він вихопив з рук телефон і викинув його в клумбу. Елліс хотіла розвернутися і втекти але Сем схопив її за руку. - Куди? Елліс будь хорошою дівчинкою і не пручайся.

- Не дочекаєшся. - Дівчина намагалась вибратись з міцних обіймів.

- Я тебе зрозумів. В мене є декілька версій як будуть розвиватись події далі, тому не хвилюйся, я завжди маю план. Скільки соку ти встигла випити?

- Звідки ти...

- Я перехопив кур'єра і доплатив йому за мовчання і за таку невеличку хитрість.

- Покидьок!

- Мене називали і гірше, але мені подобається. - Сем посміхнувся і намагався втримати дівчину що все ще пручалась, хоч вже не так сильно. До будинку під'їхав автомобіль.

- Я підігнав машину як ти і просив.

- Дякую Фред. Ще одне прохання, прибери в будинку докази проти нас.

- Який же ти зрадник! - Прошипіла Елліс коли Фред проходив повз неї всередину будинку.

- Лялечко, я теж тебе люблю. - Фред підморгнув і посміхнувшись кутиком рота провів рукою по її носу, а потім спустився до губ, але дівчина вкусила його. - Чорт! Ще кусає мене. - Він закотив очі.

- Фред, жвавіше, в темпі вальсу! - Підганяв хлопця Сем.

- Як скажеш, тільки не злись.

- Не залиш випадково своїх відбитків. - Насторожено сказав Сем.

Фред забрав з столу сок та піцу. Помив склянку з якої дівчина пила і поставив на поличку. Коли хлопець вийшов Сема з Елліс вже не було. Він закрив вхідні двері і пішов до машини. Дівчина вже спала, а Сем сидів біля неї.

- Додому? - Запитав Фред коли сів за кермо.

- Так. - Кивнув Сем. - Ти залишив батькам повідомлення?

Приватна школаWhere stories live. Discover now