- Ми знайшли телефон вашої доньки в саду, схоже викрадач вирвав його з рук дівчини і викинув в клумбу. Хлопці добре попрацювали аби знайти хоч щось. - Розповідала Тіна Сміт ходячи по кімнаті. Батьки Елліс сиділи на дивані, навпроти сидів капітан Лозовий, а поруч Ділан. - Тільки от те, що ми дізнались трохи змінює все. Ділан, напередодні зникнення ви з Елліс посварились. Через що?
- Ми? - Хлопець помітно занервував. - Та це дрібнички, воно ніяк не стосується її зникнення і справи також.
- Через що була сварка? - Настояла на відповіді Тіна.
- Ви ж читали переписку і все знаєте, навіщо запитувати в мене про це?! - Ділан був неспокійний.
- Хочемо почути все з твоєї сторони. Що ти скажеш на виправдання? Тепер в нас є підстава вважати тебе викрадачем.
- Що? І який на вашу думку в мене мотив? Для чого я її викрав?
- Наприклад, вона дізналась про тебе дещо.
- Що дізналась? Мені немає що приховувати і немає що додати. З вашого дозволу я піду, мені вже час додому.
- Додому чи до Елліс?
- Додому. - Коротко мовив Ділан і піднявся з крісла.
- Тоді ми поїдемо з тобою. - Сказала Тіна. - Ще раз оглянемо той люк в гаражі, можливо, ти все ж знаєш пароль?
- Я підозрюю, що це може бути дата народження Мері. 12.07.07.
- Ну тоді спробуймо його. Поїхали.
***
- Ділан, вводь пароль який на твою думку правильний.
- Ну, а якщо це буде неправильно?
- То в нас буде ще дві спроби ввести його правильно. Давай, сміливіше.- Додав капітан Лозовий.
- Ну гаразд. - Ділан присів біля люка і ввів шість цифр які імовірно могли б підійти. Замок клацнув і люк відчинився. Хлопець прочинив дверцята повністю і за секунду зблід від побаченого. - Елліс?!
Лозовий відштовхнув Ділана і намагався дістати непритомну дівчину. Вона була одягнена в свій домашній одяг в якому її і викрали, але поверх футболки була одягнена чоловіча кофта з сюрпризом в кишені. Капітан Лозовий викликав швидку і подзвонив батькам дівчини, сказав адресу лікарні куди їх везли і вже за півгодини Елліс лежала в палаті досі непритомна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Приватна школа
Mystery / Thriller16-річну дівчину батьки відправляють в приватну школу з метою виправити поведінку та успіхи в навчанні. Але те, що спіткало дівчину у школі назавжди змінило її.