6. bölüm

379 20 2
                                    

Wattpad hakkında Twitterden büyük bir tag altında destek twitleri atıyoruz arkadaşlar. Wattpad bizim özgür olduğumuz bir platform ve kapatılma gibi bir lüksü yok. Lütfen siz de taglarda kendinizi belli edin.

Bugün Wattpad kapanır yarın başka bir kısıtlama gelir ve bunu kabul etmeyelim lütfen tepkinizi gösterin!

Miran kotan

Uzandığım koltukta doğrulup başımda duran adama baktım. Sinirle soluk alıp verirken ellerini sırtına koymuş hesap sorar tavırda bakıyordu. "Şu son bir aydır bütün tavırların değişti be adam!" Son bir ay... Son bir aydır hayatımda bir kadın vardı, çok sevdiğim bir kadın...

"Anlatmıyorsun! Gece eve geç geliyorsun. Korumasız geziyorsun! Başını şu telefondan çıkarmıyorsun! Ve işin garibi halinden memnunsun!" Lal karşımda ki koltukta oturmuş, Mert'in söylediklerini haklı çıkaracak şekilde başını sallamıştı.

Halimden memnundum tabii, aşıktım çünkü. "Sen aşık mı oldun lan yoksa!" Yüzümde istemsizce bir sırıtış belli olurken Mert şoklar içersinde Lal'e döndü. "Gülüyor! Kesin aşık olmuş bu hıyar!"

"O hıyarı alır senin bi'tarafına..." Lal için susmuş lafımı tamamlamamıştım. "Aşıksam da aşığım var mı bir diyeceğin! Kendini annemmiş gibi görmesen mi artık Mert! 30 yaşında adamım, ne yapıp yapmayacağıma karar verebilirim."

"Öyle mi!?"

"Öyle." Sinirle Lal'in yanına oturduğunda kırlenti alıp kucağına koydu. "Kim?" Diye sorduğunda peşini bırakmayacağını biliyordum.

''Bize söyle abi, kim?" Lal de ona destek çıktığında kendimi düzeltmek zorunda kaldığımı hissettim. "Sakın bana o Nemrud suratlı Pelin deme, vallahi yığılır kalırım şu ortaya!"

"Şirkette eskort gibi dolanan Pelin mi?" Lal'e ağzım açık kalırken Mert birden kalbini tuttu. "Hay sikeyim senin kalbini! Başka kimse mi kalmadı da ona aşık oldun!"

"Kesin lan, Ne Pelin'i!?"

"Kim lan o zaman, söylesene!"

"Deniz! Denize aşık oldum!"

"Ne!" İkisi de şokla ellerini dudaklarına bastırdığında birbirlerine şaşkınca bakmaya başladılar. "Bir dakika ya, Deniz kim?" Lal sahte şaşkınlığını üzerinden atıp bana döndüğünde ellerini izlemek durumunda kalmıştım.

"Yaralandığı gün onu eve getiren kadın mı?"benden çok Mert'e sorduğu soruyu ben yanıtladım. "Evet." Mert hâlâ şaşkınca bana bakarken birden elindeki kırlenti bana fırlattı. "Hani görüşmüyordunız lan siz! Ne ara aşık oldunuz oğlum, ne ara oldu tüm bunlar."

"Oturup size her şeyi başa sarıp anlatmayacağım herhalde." Lal ayağa kalkıp yanıma geldi. "Fotoğrafı var mı merak ettim gerçekten." Gözlerime yavru kedi bakışlarını atarken telefonumu uzattım. Kilit ekranını kaydırdığı gibi gördüğü duvar kağıdına şaşırıp kaldı. Otelin asansöründe çektiğimiz bir fotoğrafımız vardı.

Zaten beraber ilk fotoğrafımızdı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TEYH (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin