Rozdział 17 Sprawca Problemów Vox

22 3 0
                                    

Alastor
Siadlem w pokoju Y/N na łóżku razem z nią - dobra Y/N po pierwsze co to było z tą mocą a po drugie tu muszę ci coś powiedzieć - zacząłem mówić a dziewczyna na mnie patrzyła -nie wiem co było z tą mocą ale nie mogłam znieść tego jak cię ten demon potraktował więc może emocje musiała wybudzić moja moc - powiedziała Y/N a ja już wiedziałem że jest ona kimś wyjątkowym. - dobra a ty co chciałeś mi powiedzieć- spytała mnie Y/N a ja odpowiedziałem jej o Voxie o jego plotce i o tym jak mnie traktował. Kiedy skończyłem mówić Y/N zrobiła coś czego się nie spodziewałam ponieważ przytuliła mnie a ja to po chwili odwzajemniłem -Vox pożałuję tego że zadarł z tobą każdy kto zadziera z moimi przyjaciółmi to zadziera i ze mną - powiedziała a po chwili zaczęliśmy patrzeć sobie w oczy. - dobra ja idę do siebie - powiedziałem i poszedłem do siebie.
Y/N
Alastor poszedł do siebie a ja myślałam jak poprawić mu humor w końcu nie miał za wielu znajomych tylko przyjaciół w hotelu I mnie w końcu zdecydowałam że narysuję siebie Alastora I naszych przyjaciół.
****Skip Time*****
Po zrobieniu szkicu zaczęłam myśleć nad tą Lilith z mojego snu I stwierdziłam że pójdę pogadać o tym z Charlie. Wstałam z łóżka I poszłam szukać Charlie Morningstar miałam do niej kilka pytań i zdecydowałam zabrać swój dziennik I długopis żeby wszystko zapisać to ci powie mi Charlie.
( Kolejny rozdział gotowy wieczorem postaram dodac się kolejny)

Alastor X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz