Rozdział 18 Pakt O Moc

19 3 0
                                    

Y/N
Szłam korytarzem chciałam dotrzeć do windy zjechać na dół żeby znaleźć Charlie i z na pogadać. Stałam pod windą - cześć Y/N gdzie idziesz? - usłyszałam pytanie i po głosie wiedziałam kto to jest cholera co ja teraz mam powiedzieć pomyślałam i wpadłam na pomysł- ja idę do Charlie jej pomóc- powiedziałam udajc że wcale nie chce z nią gadać. - no ok to może pomożemy jej oboje? - spytał mnie Alastor a ja nie wiedziałam co powiedzieć - ha ha Charlie prosiła mnie o pomoc a więc już pójdę - powiedziałam I poszłam w stronę schodów. Po 15 minutach znalazłam Charlie - cześć możemy pogadać? - spytałam a dziewczyna się zgodziła
- Słuchaj Charlie mam kilka pytań od nosnie demonów i od nośnie Alastora- powiedziałam po czym zaczęłam zadawać pytania dziewczynie
****Skip Time****
Po jakiś 60 minutach Charlie odpowiedzala na moje pytania związane z demonami teraz musiałam spytać o Alastora a konkretnie o jego pakcie z Lilith i o moim śnie w którym widziałam ich oboje.
Wzięłam gleboki wdech I - po co Alastor zawarł pakt z Lilith Morningstar? - spytałam Charlie spojrzała na mnie pytającym wzrokiem - Al chciał mieć wuelka moc więc oddał swoją duszę mojej matce a ona dala mu moc ale jak Alastor coś źle zrobi to...- zaczęła mówić ale nie mogła dokończyć widziałam że do jej oczu napływają łzy -Charlie - powiedziałam a dziewczyna na mnie spojrzała - ... wtedy straci moc i będzie bardzo słaby pod każdym względem - powiedziała po czym wybuchła płaczem - Charlie mogę prosić cię o jedną rzecz nie mów Vaggie że wiem o pakcie - powiedziałam a Charlie mnie przytuliła -bedzie dobrze nie pozwolą by Alastora spotkała krzywda- powiedziałam - Ok to do zobaczenia Y/N - powiedziała Charlie I poszła ja natomiast nie wiedzieć czemu chciałam iść do biblioteki o ile tu jakąś jest ale nie chciałam iść sama I zaczęłam myśleć kogo spytać się czy jest biblioteka i czy chce iść ze mną. Myślam nad cała sprawa paktów mocy demonów I jak pomóc Alastorowi w razie konieczności gdyby zjawiła się Lilith Morningstar I zabrałam mu moc przez te moje zamyślenie i nie uwagę zderzyłam się z Alstorem a mój dziennik wypadł mi z torby I otworzył się na szkicu całej naszej paczki szybko wzięłam swoją rzecz przeprosiłam Alastora I pobiegłam w stronę windy.
****Skip Time****
Siedzałam w swoim pokoju myślam o bibliotece i o tym z kim mam do niej pójść po jakiś 30 minutach uznałam że pośpiewam trochę i wybrałam piosenkę pt (można wybrać piosenkę).
Alastor
Od rana chciałem pogadać z Y/N ale była ona dziwna zwłaszcza przy windze kiedy chciałem z nią gadać cześć -Y/N gdzie idziesz? - spytałem stojąc przy windzie - ja idę do Charlie jej pomóc- powiedziała Y/N po chwili wpadłem na pomysł -no ok to może pomożemy jej oboje? - spytałem a po moim pytaniu Y/N zaczęła zachowywać się już bardzo dziwnie - ha ha Charlie prosiła mnie o pomoc a więc już pójdę - powiedziała i poszła w stronę schodów. Po chwili kiedy Y/N zniknęła zdecydowałem że pójdę do siebie i poczekam aż Y/N wróci.
****Skip Time****
Siedziałem już parę godzin w pokoju i czekałem na Y/N aż wróci w końcu zdecydowałem że pójdę na parter hotelu I pogadam z Huskiem bo czemu nie zdecydowałem że zmienię się w cień więc tak też zrobiłem znalazłem się na parterze i udałem się w stronę baru kiedy ktoś na mnie wpadł kiedy zobaczyłem kto odrazu się ucieszyłem ponieważ była to Y/N - sorki nie zauważyłam cię- powiedziała podniosła swój dziennik który jej wypadł i gdzieś pobiegła przez co było mi przykro.
Siedziałem z Huskiem I gadałem z nim po jakiś 30 minutach zdecydowałem że wrócę do swojego pokoju pożegnałem się z Huskiem I udałem się w stronę windy.
Po chwili byłem już na swoim piętrze kiedy usłyszałem śpiew od Y/N poczekałem chwilę a kiedy skończyła śpiewać zapukałem- proszę wejść- usłyszałem i weszłam do jej pokoju - Y/N! - krzyknęła a dziewczyna na mój widok o dziwo się ucieszyła- Al tak się cieszę że cię widzę - powiedziała a ja miałem ochotę ja przytulić.

(Jest I kolejny rozdział może jutro pojawią się 2 kolejne ale to się okaże SPOILER w kolejnym rozdzale po spotkaniu w niebie będzie bardzo ciekawie. Miłego dnia/wieczoru/nocy)

Alastor X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz