Y/N
Spałam w swoim pokoju do godziny 8 30 dopóki ktoś nie zapukał do drzwi - c-c-chwilkę - wybełkotałam zaspana i pobiegłam do łazienki ubrać się w hotelowy szlafrok koloru czerwonego. Kiedy wyszlam z łazienki zastałam na moim łóżku Alstora - dzień dobry Y/N - przywitał mnie demon- cześć Al dobrze mi się spało a tabie- powiedziałam jak się okazało Al nie umiał zasnąć w nocy z niewiadomych przyczyn -Y/N idziemy na śniadanie? - spytał mnie Alastor - Tak jasne tylko sie ubiorę- powiedzałam i wzięłam jakieś ciuchy z szafy i poszłam do łazienki.
****Skip Time****
Po 20 minutach wyszłam z łazienki i poszłam z Alstorem na śniadanie. Zjechaliśmy winda do ouchni rozmawiając o wszystkim co związane z Pentagram City. Kiesy siedliśmy przy stole w kuchni jedliśmy śniadanie które zrobiła Charlie a było to (można wybrać jedzenie) wszyscy zajadali ponieważ danie Charlie było bardzo smaczne. Po 10 minutach wszyscy zjedliśmy i udaliśmy się do swoich pokoi tylko Niffty I Cherri Bomb zostały umyć wszystko po jedzeniu.
Poszłam do swojego pokoju a Alastor do siebie sowdzialam i kończyłam szkic który zaczęłam wczoraj nawet fajnie mi szło .
Po 40 minutach udało mi się ukończyć mój szkic i w tym momencie ktoś zapukał do drzwi - proszę- powiedziałam a do mojego pokoju wszedł Alastor -Y/N mam pytanko chcesz się przejść? - spytał mnie demon a ja się zgodziłam w końcu wypada poznać królestwo demonów. Wzięłam szybko swoją torbę włożyłam do niej swój szkicownik i wyszłam z Alstorem z mojego pokoju.
****Skip Time****
Po kilku godzinach wróciłam z Alstorem do hotelu w trakcie spaceru zauważyłam że Al jest jakiś taki dziwny a każdy demon jakiego mijaliśmy coś szeptał na jego temat - dobra ja idę do siebie odpocząć - powiedział Alastor I wyszedł ja zostałam sama i zdecydowałam się zdrzemnąć.
Alastor
Wróciłem do pokoju po spacerze z Y/N cała sytuacja i podejście do mnie przez inne demony było dość nie fajnie wszystko wina tego przeklętego Voxa który powiedział że eksterminacje są przezemnie a prawie każdy w to uwierzył. Nudziło mi się więc postanowiłem że zmienię się w cień i sprawdzę co robi Y/N.(Kolejny rozdział gotowy w kolejnym będzie dużo się działo a Y/N odkryje swoje moce przez nie przyjemny incydent w Pentagram City miłego dnia/wieczoru/nocy)
CZYTASZ
Alastor X Reader
مغامرةJesteś osobą która interesuje się demonami i nadprzyrodzonymi zjawiskami. Pewnego dnia twój świat niespodziewanie łączy się z światem demonów (Pentagram City) przez co poznajesz Alastora I tak zaczyna się twoja przygoda