Rozdział 5 Pytanie I Pytania

64 3 2
                                    

Alastor
Siedziałem z Y/N w jej pokoju rozgladajc się po nim patrząc na rysunki przedstawiające demony każdy z nich był podpisany tym jaki to typ demona jakie ma moce I jak się nazywa było to dość interesujące. Moje obserwowanie przerwało pojawienie się Y/N z książką w ręce - dobra mam pelno pytań i chciałabym wiedzieć o tobie wszystko a potem ty możesz mnie pytać o mnie jak będziesz chciał oczywiście - powiedziała do mnie dziewczyna po czym otwarła książkę - jakim jesteś demonem? - spytała a ja jej odpowiedzalem ze ja jestem radiowym demonem który ma potężną moc po mojej odpowiedzi Y/N zaczęła szybko notowac to co powiedziałem a potem zadawała mi kolejne pytania.
****Skip Time****
Po długiej seri pytań w końcu mogłem spytać dziewczynę o to jacy są ludzie i nie tylko miałem dużo pytań do Y/N - wiesz Y/N mogę cię o coś spytać - zacząłem ale dzewczyna mi przerwała -Emily muszę jej o tym powiedzieć ale się zdziwi- powiedzała Y/N po czym wyjęła z kieszeni jakieś urządzenie i zaczęła coś w nim pisać po chwili Y/N spojrzała na mnie -chciałeś mnie o coś spytać no to możesz to zrobić - powiedzała po czym siadła obok mnie - dobra więc moje pierwsze pytanie brzmi jacy są teraz ludzie? - spytałem a z odpowiedzi dowiedziałem się że ludzie nie są za mili ale niektóre osoby takie jak Y/N i kilka innych osób są w porządku. Pytałem Y/N o wszystko a przynajmniej o to co mnie najbardzej interesowało ale o inne rzeczy też się spytalem a pytałem o szkołę i o wiele więcej spraw które były dla mnie istotne - dziwne czemu Emily mi nie odpisuje - powiedziała Y/N i wyjęła z kieszeni telefon i napisała coś znowu do Emily która jest jej koleżanka. Rozmawialiśmy przez dobre parę godzin kiedy zorietowalismy się że jest po 23 00 i dobrze by było odpocząć Y/N poszła do łazienki wziąść prysznic a ja siedzłem i myślałem o Pentagram City wiedziałem że napewno Charlie I reszta oprocz Vaggie się o mnie martwią. Moje myśli przerwało pojawienie się Y/N ubranej w czarną piżamę z czerwonym koto-demonem na bluzce - o już jesteś szybko - powielem a Y/N się zaśmiała - co nie będę godzile się myć szybkobzrobilam co miałam i już dobra idę coś zjeść- powiedziała - chcesz coś też zjeść czy demony raczej nie jedzą?- spytała mnie a ja odpowiedziałem że z chęcią coś zjem.
****Skip Time****
Razem z Y/N zjedliśmy kolację a pitme poszliśmy spać ja spałem w jej pokoju w tym którym się obudziłem a Y/N poszła spać do innego pokoju blisko mojego.
Byłem bardzo zmęczony po calym dniu ale nie umiałem zasnąć ciągłe myślałem o Y/N o jej H/C i E/C po jakiś 30 minutach postanowiłem że wyjmę z kieszeni marynarki zdjece swoje z moim przyjaciółmi i na nie popatrzę nawet nie zorietowalem się kiedy udało mi się zasnąć.

(Jest kolejny rozdział jutro powinien być kolejny. Piszcie czy Alastor mieć umiejętność wyglądania jak Y/N w krainę ludzi bo Y/N może być demonem w Pentagram City więc się pytam. Miłego dnia/nocy)

 Miłego dnia/nocy)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Alastor X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz