Alastor
Przechodziłem po hotelu I sprawdzałem jak czują się jego mieszkańcy i czy przypadkiem czegoś nie potrzebują. Cały hotel zmienił się po ostatniej eksterminacji był dużo większy od środka i lepiej wyglądał na zewnątrz mial tez bardzo wyraźnie oświetlenie które dawalo dość dobry efekt wizualny hotelu przynajnej ja tak uwazałem. W trakcie tej przechadzki spotkałem Vaggie która za mną nie przepada sam nie wiem czemu ale nie przejmowałem się tym ponieważ reszta mieszkańców hotelu mnie lubiła a złaszcza Charlie Morningstar założycielka i właścicielka hotelu oraz przyszła następczyni tronu. W Pentagram City jako overlord i radiowy demon nie byłem lubiany ponieważ ten cały Vox puścił do telewizji jakąś plotkę o mnie w która wszyscy mieszkańcy miasta uwierzyli oprócz moich przyjaciół co było dla mnie dobre ponieważ nie byłem sam Fakt oprócz moich przyjaciół z hotelu była jeszcze jedna osoba na którą mogłem liczyć była to Rosie z którą nieczęsto się spotykałem ją miałem swoje obowiązki a ona swoje więc nie było czasu na spotkania.
Czasem myślałem o świecie ludzi niestety nikt nie wiezył w jego istnienie chociaż sam w nim kiedyś żyłem było to bardzo dawno temu więc zastanawiało mnie jacy są ludzie czy też mają technologie jak my oraz czy wiedzą o świecie demonów moje myśli przerwało to że dotarłem do mojego pokoju. Wszedłem do niego po cichu po czym położyłem się na łóżku nie wiedziałem nawet kiedy zasnąłem.
****Skip Time****
Było po 01 00 kiedy się obudziłem przez dziwny hałas dochodzący z dachu więc postanowiłem sprawdzić co się dzieje szybko wstałem z łóżka I udałem się na dach gdzie jak się okazało spaliła się żarówka w bilbordze reklamującym hotel.
Szybko wykręciłem starą żarówkę i wróciłem do pokoju niestety nie mogłem jej wymienić ponieważ nie było w hotelu takiej żarówki jaka była mi potrzebna wiedziałem że muszę poinformować Charlie o tym co się stało.
Po jakimś czasie postanowiłem się przespać żeby jutro móc pomóc w hotelu.( oto kolejny rozdział krótszy ale jest. Co do 3 rozdzału powinien pojawić się jutro wieczorem i bedze on miał miejsce na ziemi i w Pentagram City a od 4 rozdziału będzie coraz ciekawiej)
CZYTASZ
Alastor X Reader
AventuraJesteś osobą która interesuje się demonami i nadprzyrodzonymi zjawiskami. Pewnego dnia twój świat niespodziewanie łączy się z światem demonów (Pentagram City) przez co poznajesz Alastora I tak zaczyna się twoja przygoda