Alastor
Siedziałem w kuchni razem z Charlie Vaggie Huskiem Angel Niffty i Cherri Bomb zastanawiając się nad tym gdzie jest Y/N - dobra do Eksterminacji zostały 2 miesiące - powiedziała Charlie - wiesz Charlie myślę że przyda się pomoc twojego ojca - powiedziała Vaggie ja sluchalem całej rozmowy do póki nie zacząłem myśleć o Y/N - dzień dobry- powiedziała Y/N stojąc w drzwiach kuchni - cześć - odpowiedzieli wszyscy jednocześnie byłem szczęśliwy kiedy Y/N siadła obok Angela Dusta i Huska na przeciwko mnie. - dobra śniadanie gotowe - powiedziała Vaggie dając na stół pancakesy (dodatki można sobie wybrać) -smacznego- powiedziała Vaggie po czym wszyscy podziękowali i zaczęli jeść.
****Skip Time****
Po jakiś 20 minutach wszyscy byli po jedzeniu Y/N myła talerze z Charlie a ja musiałem iść prowadzić audycję w radiu poinformowałem wszystkich i udałem się do swojej radiowej stacji.
Y/N
Siedziałam w holu z Charlie Vaggie Huskiem i Angelem i rozmawiałam z nimi o wszystkim Cherri z Niffty poszły do klubu zaszaleć więc byłam w dość spoko towarzystwie w pewnym momencie zobaczyłam że Charlie ma przybita mine
- wszystko wporzadku? - spytałam ale jak okazało się Charlie bardzo stresowała się eksterminacją - mówiłam je żeby zadzwoniła do swojego ojca z próżni o pomoc - powiedziała Vaggie a Husk I Angel spojrzeli na nią - wiesz Charlie Vaggie ma rację- powiedział Husk a Angel I ja przytakneliśmy. Po jakiś 15 minutach Charlie zdecydowała że zadzwoni do ojca po pomoc mając nadzieję że się zgodzi.
****Skip Time****
Po 20 minutach Charlie wróciła i poinformowała nas że Lucifer bedze tu za godzinę w trakcie jej nie obecności rozmawiałam z Huskiem I Angelem I jak okazało się bardziej dobrze się porozumiewaliśmy i jak okazało się Husk miał podobnie do mnie ponieważ nie był on lubiany przez to że był hazardzistą dopiero w Hazbin Hotel znalazł przyjaciół przez co był szczęśliwy. Zaraz po słowach Charlie zaczęliśmy szykować Hotel na wizytę Króla Piekła. Po godzinnych przygotowaniach wszystko było gotowe na wizytę Lucifera. Siedziałam z Angelem I Huskiem kiedy ktoś zapukał do drzwi a Charlie z Vaggie podeszly i otwarły je od razu niższy podobny do Charlie mężczyzna przywitał ją przytulasem - Charlie Witaj - powiedział a Charlie odwzajemniła uścisk- cześć tato muszę ci kogoś przedstawić - powiedziała księżniczka Pentagram City- to jest Y/N jest tu nowa - powiedziała wskazując na mnie wstałam I uklonilam się - Witaj wasza wysokość- powiedziałam a Lucifer poprosił mnie żebym mówiła mu po imieniu na co się zgodziłam.
****Skip Time****
Po długiej rozmowie król Pentagram City zgodził się załatwić spotkanie Charlie w niebie po czym zniknął - dobra to kto chce iść ze mną na te spotkanie? - spytała Charlie a ja postanowiłam się zgłosić co bardzo ucieszyło Charlie - Oki to jak tylko tata napisze mi kiedy jest spotkanie to Y/N pójdziesz ze mną- powiedziała bladwlosa dziewczyna a ja się zgodziłam.
- dobra to kto chce trochę alkocholu?- spytał Husk a wszyscy oprócz Chwila mieli ochotę się napić chociaż nie przepadam za alkoholem to uznałam czemu nie przecież jestem z przyjaciółmi.
Kiedy miałam siąść przy barze w holu zjawił się Alastor- Y/N - zawołam mnie a ja od razu do niego podeszłam- Cześć Al - przywitałam się a po chwili stało się coś czego nikt się nie spodziewał ponieważ Al mine przytulił przez co Vaggie zaksztusila się alkoholem a reszta stała w totalnym szoku dopiero po jakiejś chwili otrząsnęli się i wrócili do picia.(Kolejny rozdzał gotowy jutro pojawi się kolejny milego dnia/wieczoru/nocy)
CZYTASZ
Alastor X Reader
AventuraJesteś osobą która interesuje się demonami i nadprzyrodzonymi zjawiskami. Pewnego dnia twój świat niespodziewanie łączy się z światem demonów (Pentagram City) przez co poznajesz Alastora I tak zaczyna się twoja przygoda