****Pentagram City****
Charlie Morningstar
Bardzo martwiłam się o Alastora który zniknął 2 dni temu stwierdziłam że przejdę się po mieście i popytam inne demony czy go widziały. - Charlie wszystko wporzadku?- spytała mnie Vaggie kiedy zauważyła że zbieram się do wyjścia z Hotelu - Tak idę się przejść- skłamałam i wyszlam z miejsca które stworzyłam. Kiedy tak szłam zatrzymałam się przed posągiem Sir Patentiousa który się poświęcił dla nas brakowało mi go ale bardziej brak Alastora mnie dobijał bardziej kiesy tak szłam dalej zorietowalam się że posąg Sir Patentiousa jest inny ponieważ miał jego kolory ale ostatecznie to zignorowałam i zaczęłam pytać demony o Alastora ale nikt mi nie chciał mówić o nim postanowiłam spytać się Rosie czy nie widziała radiowego demona od razu udałam się do osiedla kanibali żeby spytać przyjaciółkę Alastora czy coś wie o jego zaginięciu. Zaraz po wejściu do kannibali każdy mieszkaniec tego osiedla mi się kłaniał. Po 5 minutach znalazłam się u Rosie i spytałam czy widziała Alastora lub czy wie gdzie może być niestety Rosie nie wiedziałam więc podziękowałam I wyszlam udając się w stronę hotelu.
****Skip Time****
Weszłam przybita do hotelu co zauważyła od razu Vaggie- Charlie wszystko wporzadku? - spytała mnie ja na nią spojrzałam - nie Vaggie nic nie jest wporzadku- odpowiedziałam I poszłam do naszego pokoju. Weszłam do mojej i Vaggie sypialni Siadłam na łóżku spojrzałam na zdjęcie z dnia w którym Alastor się pojawił po czym zaczęłam płakać i śpiewać
I have to find a way
To make this all okay
I can't believe this small mistake
Could've caused so much heartache
Oh why, oh why?
Something is wrong, it's plain to see
This isn't how it's meant to be
And you can't see it like I do
It's not the life that's meant for you
Oh why, oh why?
Losing promise
I don't know what to do
Seeking answers
I fear I won't get through to you
I'll try
And I'll try
I'll try
And I'll try
Nie zauważyłam kiedy w moim pokoju pojawiła się Vaggie -oh Vaggie martwię się o Alastora- powiedziałam na co moja dziewczyna mnie przytuliła- wiesz Charlie muszę ci coś powiedzieć Al mi to powiedział przypadkiem ale myślę że chyba wiem co się mogło z nim stać- powiedziała do mnie Vaggie a ja od razu chciałam wiedzieć wszystko co wie. Informacje które usłyszałam od niej były nie fajnie okazało się że Al zawarł pakt z moją matka o duszę przez co może być w ogromnym niebezpieczeństwie które może go bardzo osłabić ponieważ Al chciał mieć większą moc przez co oddał mojej matce Lilith duszę ale kiedy ona zakonczy pakt Al straci całą moc a on bedze bezsilny przez dłuższy czas -Vaggie muszę iść do biblioteki w razie konieczności wolę mieć informacje jak pomóc Alastorowi jak by coś mu się stalo- powiedziałam - chcesz iść że mną? - spytałam a moja dziewczyna tylko kiwneła na zgodę- dziękuję ci- powiedziałam I przytuliłam Vaggie I udałyśmy się w stronę wyjścia z hotelu po czym poszłyśmy do biblioteki. Wiedziałam tez że Vaggie jednak lubi Alastora tylko nie umie tego okazać tak jak ja I pozostali mieszkańcy hotelu.(Jest i kolejny rozdział może wieczorem dodam jeszcze jeden )
CZYTASZ
Alastor X Reader
AdventureJesteś osobą która interesuje się demonami i nadprzyrodzonymi zjawiskami. Pewnego dnia twój świat niespodziewanie łączy się z światem demonów (Pentagram City) przez co poznajesz Alastora I tak zaczyna się twoja przygoda