Hello!
İkinci bölümümüz ile yine beraberizz!
Size bir sürprizim var, ama iki hafta sonra sürprizin ne olduğunu öğrenebilirsinizz😊
Evet, iki hafta heyecandan geberinnnn!
Ama eğer erken halledebilirsem erkenden sürprizi sizlere söylerim😘
OY VERMEYİ, BOL BOL YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN😘
Keyifli okumalar!
Uyanıktım ancak gözlerimi açamıyordum. Sanki gözlerimin üzerinde elli kiloluk bir ağırlık varmış gibiydim. Yumuşak bir yerdeydim. Bu bir yatak mıydı? Ya da koltuk?
Sesler vardı. Konuşma sesleri. Ama o kadar boğuk geliyordu ki bu sesler, anlamıyordum ne konuşulduğunu.
En son ne hatırlıyordum ben? Ne olmuştu? Neden bilincim kapanmıştı? Herşeyi teker teker gözlerimin önüne getirdim.
Eve gelmiştim, bir tıkırtı duymuştum, yukarı çıkmıştım. Karanlıkta yürürken bir koku almıştım; kan kokusu ve çikolata kokusu. Bitter çikolata kokusuydu, şimdi anladım.
Bir iğne girmişti kalçama. Kanıma bir ilaç karışmıştı ve benim bilincim kapanmadan önce bir ses duymuştum. Ne diyordu o ses?
Hah, hatırladım!
"Vişne kokuyorsun."
Vişne nasıl kokardı? Hafif şekerli ve ekşi bir kokusu vardı galiba.
Kulağıma dolan boğuk konuşma sesleri yavaş yavaş netleşirken gözlerimi açmaya çabaladım lakin başarısız oldum. Yorgunluk az da olsa hakimdi bedenimde.
"Peki bu kadın nasıl bir yardımda bulunacak sana?" Bir kadın sesiydi, çok çok hafif bir aksanı vardı ancak o kadar azdı ki ne aksanı olduğunu anlamadım. Biraz da otoriter bir kadın sesiydi.
"Yalnız bir şey diyeyim mi? Taş gibi kadınmış. İğneyi yaparken yakınında bulundum, kadının etkisi altında kalmamak imkansız gibiydi. Ama biraz da sert biri. Kadın bıçakla geziyordu evde!" Yarı alaylı bir erkek sesiydi bu da. Bana iğne vuran bu muydu?
"Güzel kadın gerçekten. Fotoğraf ve kayıtlarda gördüğümüzden daha farklı gibi. Daha... Nasıl diyeyim-"
"Gerçek ve canlı." Keskin, otoriter ve çekici bir erkek sesi sıradan bir erkek sesinin cümlesini böldü.
Kısa bir an sessizlik olduğunda gözlerimi açmak için yeniden bir savaş verdim ancak yine başarısız oldum.
"Hâlâ uyanmadı, ilaç yan etki yapmış olmasın?" Az önceki kadın sesiydi.
"Anesteziye alerjisi var, o da yoğun aldığı zaman. Biz sadece sakinleştirici verdik. Yan etki de yapamaz." Kaşlarımı çatmak istedim. Bu kişi kimdi ve anesteziye alerjim olduğunu nereden biliyordu?
"Öyle miii? Peki başka neye alerjisi var bu savcının. Söyle bizde bilelim de ona göre hareket edelim."
"Şekerli şeyleri çok tüketemiyor. Kaşınmaya başlıyor. İnfiltrasyona da alerjisi var, bu yüzden vurulsa bile doktorlar uyuşturmadan kurşun çıkarılmak zorunda kalıyor. Cildi hassas olduğu için çok fazla krem kullanamıyor, cildine de çok fazla kimyasal süremiyir. Hemen kabarıyor cildi. Mangoya da alerjisi var, yerse hastanelik olur. Aynı zamanda-" birden durdu. Benim hakkımda bu kadar şeyi nerden biliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOBRA(+18)
Novela JuvenilKendine Kobra diyen bir katil... Ve onu yakalamak için iki yılını feda eden Savcı... Tüm ülkenin korkusu olan bir katilin elini kolunu sallayarak gezmesi ve hâlâ birilerini öldürüyor olması halkın korkulu rüyası olmuştu. Hep en iğrenç, en acı veri...