☆1☆

369 17 13
                                    

Pov: Pablo Gavi

Postanowiłem pojechać na mecz Hiszpanii na Euro. Był to mecz ćwierćfinału z Niemcami w Stuttgarcie. Zapowiadało się naprawdę ciekawe spotkanie. Nie mogłem się doczekać startu meczu.

Akurat udało mi się wybłagać Lewego, by mi pożyczył trochę pieniędzy na bilet... Bo wiecie... Trochę wpadłem na to w ostatniej chwili więc jak już zostały jakieś bilety to były w cholerę drogie.

Miejsce miałem w jednym z pierwszych rzędów. Ubrałem na siebie kapelusz, który kupiłem dwa lata temu na wakacjach i okulary przeciwsłoneczne, a na twarzy namalowałem sobie flagę Hiszpanii.

Wiecie, by mnie nie poznali.

Mecz się zaczął. Nie minęło nawet 5 minut, a już miałem ochotę wyzywać sędziego od największego chuja jaki tylko istnieje. No co to ma być? Jakbym mógł to sam bym zagrał, ale nie mogę... Ale jeszcze trochę i będę mógł wrócić do piłki...

Ale wtedy jeszcze nie wiedziałem co wydarzy się za chwilę...

Jak tylko zobaczyłem co zrobił Kroos Pedri'emu... Miałem ochotę podejść do niego i mu wyjebać. Jebana Madrycka kurwa. Myśli, że kurwa jest lepszy.

Początkowo byłem pewien, że to nic groźnego i że będzie mógł dalej grać. Jednak tak się nie stało... Po dwóch czy trzech minutach Pedro zszedł z boiska. Boże. Mam nadziję, że nic poważnego mu nie będzie. Kurwa. Mojemu kochanemu Pedrusiowi nie może nic być przez tą jebaną kurwę z Realu... Przysięgam, że zabije Kroos'a. Nie wiem jeszcze jak, bo on już zakończył karierę w Realu, ale to zrobię!
_______________________________________

Napisane z pomysłu Ememekdsksm

Gavi x Pedri (Gadri) ~ KontuzjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz