4. rész

137 7 0
                                    

Serena szemszöge:

Lélegezni is alig tudok. Megfogom az ajtót, kirántom, valahogy betalálok a szobámba és bezárom magam után az ajtót. Megfogok egy vázát, a földhöz vágom. Majd mégegyett, mégegyett és mégegyett. Beleverek a falba, a kezembe nyilal a fájdalom, de valamiért nem tud most érdekelni.

Valaki elkezdi rángatni az ajtót, majd kulcs után  kutat. Damieno kinyitja az ajtót és meglátja a földön heverő, ripityára tört vázákat, majd rám néz és meglátja a vérző öklömet.

- Istenem mi a szart csináltál, Serena. - mondja, kicsit aggodalommal a szemében és idesiet hozzám.

Megfogja a kezemet és az öklömet kezdi tanulmányozni. Kirántom a kezemet a kezei közül és gyilkos szemekkel ránézek.

- Megmondtam, hogy ne érj hozzám, Stronzo.

Elmosolyodik. Felkap mennyasszonypózba és levisz a konyhába. Felültet a pultra és elkezdi bekötni az öklömet. Megforgatom a szememet.

- Este lesz egy vacsi, ahova megvagyunk hívva. Egy párként kell majd megjelennünk, úgy, mintha már megkértem volna a kezedet. - mondja és a szemembe néz a mélykék szemeivel.

- Na álmodozz csak. Tudod hova megyek én veled akárhova is?! Sehova. Úgyhogy mondhatod nekik, hogy erre most nem megyünk.

Rácsap a pultra, közvetlenül mellettem.

- Elmegyünk, ha tetszik, ha nem. - csattan fel, elővesz egy gyűrűt és az ujjamra húzza. - Mostantól a jegyesem vagy, és elmegyünk arra a kibaszott vacsira.

Mostmár sehol sem látom azt a férfit, aki pár percel ezelőtt még aggódva nézett rám. Poker arcal leszálloka pultról és elindulok a könyvtár felé. Leveszem az ujjamról a gyűrűt és a hátam mögé dobom, pont úgy, hogy Damieno elkapja. Vissza se nézek, úgy szólok hozzá.

- Ameddig nem megyünk arra a rohadt vacsira, addig nem kell hordanom azt a szart. Majd mielőtt elindulunk, akkor add oda. - mondom idegesen és becsapom magam után a könyvtárajtót.

Felmászok az egyik létrán, és elkezdem nézegetni a könyveket. Előhúzok egyett, majd elkezdek beleolvasni.

Vagy még 100 könyvel megcsinálom ugyanezt, majd kiválasztok egyett, és lemegyek a lépcsőn, viszont amikor az utolsó fokkról lépnék le, nem a padlóra lépek, hanem egy fekete bőr cipőre.

Gyorsan megfordulok és szembe találom magamat Damienoval. Egy ruhát fog a kezében és odaadja nekem.

- Vedd fel, hamarosan indulunk. Készülj el, fél órád van.

Ezt vettem fel, enyhe, mégis figyelemfelkeltő sminkel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt vettem fel, enyhe, mégis figyelemfelkeltő sminkel. Fél óra múlva lementem a nappaliba ahol már Damieno várt, fekete, feszülős ingben, ami tökéletesen kiemelte az izmos testét. Nem mondom, nem volt rossz látvány, de a világ kedvéért nem házasodtam volna össze vele.

Mikor rám emelte tekintetét, azt hiszem leesett az álla. Csak ámult és bámult, majd megköszörülte a torkát és megszólalt a mély, rekedtes hangján.

- Gyönyörű vagy, Serena. - mondta mikor leértem hozzá, majd megfogta a kezemet és felhúzta az ujjamra a jeggyűrűt.

Amint felhúzta, kirántottam a kezemet a tenyere közül, majd kimentem és beültem a kocsinkba, ami egy matt fekete Audi R8-as volt. Nem nagyon nyűgözött le, inkább nagyképűnek tartottam, hogy a férfiak ezzel akarnak lenyűgözni egy nőt.

Elindultunk, majd kb fél óra múlva megálltunk egy luxus ház előtt. Tele volt a kert a kocsikkal, a nyüzsgés nagy volt. Kezdtem kicsit szorongani mivel rohadt antiszociális vagyok. Damieno ezt észre is veszi.

- Ne aggódj, csak vacsorázunk és beszélgetünk egy kicsit, utána azonnal jövünk haza. Nem maradunk sokat. Oké? - kérdezi bíztatóan.

Veszek egy mély levegőt és bólintok.

Damieno kiszáll a kocsiból és kinyitja nekem az ajtót. Én is kiszállok majd Damieno újra megszólal.

- Figyelj, tudom, hogy nem akarod, de most ki kell bírnod hogy... - nem mondja végig, csak a derekamra rakja a kezét.

Mr. Ördög és ÉnWhere stories live. Discover now