Serena szemszöge:
Bemegyek a ringbe, Damieno pedig beküldi az egyik emberét. Az embere azonnal üt, amit hála a reflexeimnek, kikerülök.
- Mi a franc. Baszki valami felkészítő, vagy valami? - kérdem idegesen.
Válaszra sem méltatnak csak egy újabb ütést kapok, amit megint kikerülök. Damieno kezdene bemenni, mivel látja, hogy ez unalmas lesz, de mivel én már forgyogok dühömben mert senki se szólt előre a két ütésről, ezért beverek egyett az elöttem álló férfinak, aki meghárál, így belerugok a hasába. Összegörnyed és én ezt kihasználva kirúgom a lábát maga alól, így a földre esik.
Damieno visszajön és mélyen a szemébe nézek. Beküldi mégegy emberét, aki azonnal rám támad, csakhogy egy hátsó pörgőrugással a földre terítem. Damieno elmosolyodik és most egyszerre 3 férfit küld be hozzám. Kettő lefog, egy pedig éppen készülne belevágni az arcomba egyett, csakhogy mivel két oldalról fognak, ezért megtartom magamat rajtuk, így az elöttem állót álba rugom, másik kettő elenged. Az egyiknek belerúgok a sipcsontjába, a másiknak a tökébe. Mind a kettő elesik én epdig büszkélkedve nézek magam köré. Körülöttem vagy már 4 férfi fekszik és széttárom a karomat.
- Na mi az Damieno, csak nem gondoltad, hogy majd ilyen kis puhányok levernek engem? - nevetek. - Nincs itt valaki, akivel lehet normálisan küzdeni???
Damieno kiviteti az összes férfit a ringből majd beugrik ő.
- Itt van valaki, aki majd megtanít, hogy hogyan verekedj egy nemes ellenséggel. - mondja mosolyogva.
Felnevetek de egy nem várt ütést mér felém, csakhogy kikerülöm. Beviszek neki egy jobb horgost, amihez túl lassú kikerülni. Beleüt az oldalamba, mire felszisszenek, de nem hagyom annyiban. Ráugrok a derekára, így hátra esik én pedig a könyökömet a torkához illesztem.
- Na mivan. Csak nem levertem Olaszország legnagyobb maffiavezérét? - nevetek.
Elengedem és leszállok róla.
- Honnan tanultál meg így harcolni? - kérdezi totál sokkban.
- Ha egy bántalmazó apa mellett nősz fel, akkor nem nehéz így megtanulni bírkózni. - mondom és a számra tapasztom a kezemet.
Bassza meg, véletlen kicsúszott a számon. Faszomat, remélem nem hallotta.
-Hogy tessék? - kérdezi és ökölbe szorítja a kezét.
- Semmi, semmi. Azt mondtad a fegyverekkel is megkell tanulnom bánni, úgyhogy jöjjön az. - terelem a témát és magamra eröltetek egy mosolyt.
Damieno szemszöge:
Amiután megkérdeztem Serenát, hogy honnan tanult meg így bírkózni, azt felelte, hogy egy bántalamzott apuka mellett nem nehéz. Utána meg terelte a témát.
Faszom, tudom, hogy jól hallottam ő meg rohadtul nem árulja el. Ha megtudom, hogy tényleg bántalmazta Serenát, esküszöm, hkgy megkeresem és addig verem és kínzom, amíg azt nem akarja, hogy megöljem.
Serenát bevezettem a lőterembe, ahol egy kisebb pisztollyal kezdtük. Odaadtam neki a fegyvert és célzott. Bassza meg, ez a nő egy igazi istennő. Azonnal betalált a céltábla közepébe. Ezután adtam neki mégegy pisztolyt, ami már nagyobb volt, azzal is belőtt a céltábla közepébe, csakhogy egymás után kétszer is, ugyanabba a lyukba.
Szerintem Serena többet fog nekem tanítani mint én neki. Soha a büdös életbe nem vert le senki semmiben, erre megjelenik egy 21 éves nő, és mindenben szarrá ver.
BINABASA MO ANG
Mr. Ördög és Én
RomanceSerena De angelis egy egyedülálló, makacs, erős, határozott nő aki egyedül él Olaszországban. Damieno Mantovani egy magabiztos, megállíthatatlan, harcos maffiavezér. Vajon hogyan találkoznak? S a két domináns egyed közül melyik fog először kezdemén...