Nazywasz się Mia Lily Potter, wyglądem bardzo przypominasz swoją mamę Lily Potter masz piękne rude loki i oczy po mamie. Harry i ty w ogóle na pierwszy rzut oka nie byliście podobni byliście bliźniętami ale dwujajowymi, różniliście się nie tylko wyglądem ale też charakterem. Mieszkasz z swoim bratem u wujostwa na Privet drive z ich synem dudleyem, ciotka Petunią i wujkiem Vernonem. W wakacje dostaliście listy do hogwartu dowiedzieliście się o swoim czarodziejskim pochodzeniu i prawdziwych okolicznościach śmierci waszych rodziców na początku wuj nie chciał was puścić chciał abyście byli normalni a nie pokręceni jak wasi rodzice według nich na szczęście Hagrid po was przyszedł i zabrał na ulicę pokątną od tamtej pory staliście się uczniami magicznej szkoły czarodziejstwa w hogwarcie.
Hagrid zabrał was do banku gdzie wasi rodzice trzymali wasze pieniądze okazało się że byli bardzo bogaci wzięliście do sakiewki tyle galeonów ile się zmieściło i udaliście się na pokątna na pierwsze zakupy. Kupiliście różdżkę, kociołki do eliksirów, szaty i potrzebne książki potem pojawił się Hagrid z dwiema sowami obie były śnieżno białe ale jedna z nich miała czarna pręgę na skrzydle wzięłaś właśnie ją i nazwałaś go Spike to był wasz prezent urodzinowy na skończone 11 lat.
Po skończonych zakupach i nocy w dziurawym kotle udaliście się na pociąg Hagrid wręczył wam bilety i ruszyliście.
Na stacji było pełno ludzi a wy mieliście na wózkach Sowy i wielkie kufry jednak ludzie jakoś się wami nie przejmowali.
Zobaczyliście rodzinę rudzielców i to dość dużą rodzinę Harry postanowił podejść i spytać jak się dostać na 9 i 3/4. Rudowłosa kobieta wszystko wam wyjaśniła i powiedziała że jej syn Ron też pierwszy raz jedzie do hogwartu i tak wszyscy przebiegliście przez ścianę między peronami 9 i 10.
Zobaczyliście wielką starą czerwoną lokomotywę z napisem hogwart express, pożegnaliście się z rudowłosymi i wsiadłaś z harrym do pociągu zajmując wolny przedział.
Pociąg ruszył a drzwi przedziału otworzyły się stał w nich nikt inny niż Ron Weasley spytał czy może się dosiąść z swoimi starszymi braćmi Fredem i Georgem Weasley, zgodziliście i wszyscy razem toczyliście podróż dowiadując się nieco o czarodziejskiej rudej rodzinie oni gdy was poznali zrobili duże oczy i powiedzieli że myśleli że historia o chłopcu który przeżył jest tylko stara legenda a potem spytali Harrego o znak. Wiedziałaś że twój brat zawsze będzie bardziej wyjątkowy niż ty, nie miałaś blizny ani voldemort nie próbował się zabić bo najpierw chciał zabić Harrego a ty wyszłaś bez szwanku i byłaś normalna dziewczynom...
CZYTASZ
Twoja historia w hogwarcie jako bliźniaczka Harrego Pottera
RomanceJak siostra bliźniaczka sławnego chłopca poradzi sobie w szkole i jakie przeciwności na nią czekają czy będzie próbować stać się równie wyjątkowa co brat czy zaakceptuje życie w cieniu sławnego Harrego Pottera. A co jeśli Mia zaprzyjaźni się z wrogi...