Hayat ne zaman başlardı?
Doğulduğumuzda mı yoksa anladığımızda mı?Peki ya hayat neden böyleydi?
Acımasızmıydı yoksa tedbirlimi?Bizi geleceğemi hazırlıyordu?
Amma geleceğimizi kurmak geçmişe ihanet etmek demekti.
Alisanın sorunu buydu.Onun adla ihanet ede bilmeyecek kadar güzel geçmişi olmamıştı.
Aile ortamı,sıcak gülümsemelerle büyümemişti.Onun hayatı bir döngü gibiydi.
Ders,spor,yemek,ders,spor,yemek ve böyle bir çıkmaz..
Tatilde bile kurslara yazılırdı.Voleybol,futbol,resim,yüzme,piano ve niceleri.
O bir çocuk gibi değilde,gelecekte işe yaraması için uetiştirilen bir robit gibiydi.
Duygu yoksunuydu.Sevgiyi bilmezdi,bilemezdi.
İnsanlar hiss etmediği,bilmediği duyguya sahib olamazlardı..
Bu imkansızdı..
Tanışma faslının güzel geçmesi üzerimdeki yükü hafifletmişti.
Şu anda salonda oturmuş herkes kendi aralarında konuşuyorlardı.
Bense sadece beni kendi okullarına geçirmeyin daha iyi olduğu jakkında konuşan Akın bey ve Pınar hanıml dinliyordum.
"Kızım senin içun uygun mudur?"
"Elbette efendim" dedim gülümseyerek "Ama 2 tane yakın arkadaşım vat,onlar beni yanlız bırakmamak için büyük ihrimalle benim aynı okulda okumak osteyeceklerdir"
"Hiç sorun yok kızım" abi taufasına dönerek "Kardeşinizi size emanet ediyorum,siz tanışın.Biz annenizle yemeğe gidicez"
Şaşkınlıkla gözlerimi açtım ve onlara baktım.
Beni yanlız mı bırakacaklardı bunlarla?
Amma bunlar beni öldürür!
Pınar hanım rahatsızlığımı anlamış olmalıki bana dönerek konuşmaya başladı.
"Kızım hadi sen üstünü değiş gel"
Beni salondan kovuyor musun be kadın? Neyse,belkide oğullarına bana iyi daranmaları jakkında bir kam söz diyecekti.
Hoş bu kadar sessiz olmaları bok kokusinu burnumun dibunde olduğunu gösteriyordu
"Tamam efendim" fazla üstelemedim ve yukarı doğru çıkmaya başladım.
Dolabımın kapağını açtım ve ellerimi saçlarıma dokundurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi var?
AdventureAlisa Mira Öztürk(Demirçi) 15 yıldır yalanla yaşıyordu.Aslında hayatı kötü değildi.Ailesi,yani annesi ve babası onunla sadece mesafeli davranıyordu. Alisa bunu pek umursamazdı ve işleri yüzünden böyle olduklarını düşünürdü.Sonuçta bu kadar zengin bi...