Helene szemszögéből:
Reggel a tábori étkezőben ülünk, amikor bejelentik a páros próbákat. Szívből örülök, hogy Hector lesz a partnerem, és bízom benne, hogy ez segít majd rendezni a dolgainkat. Ava mellettem ül, és izgatottan beszélünk a nap várható eseményeiről.
-Helena, biztos vagy benne, hogy Hector lesz a legjobb partner számodra? - kérdezi Ava vigyorogva.
-Bízom benne - mosolyodom el - Héctor jó srác, csak néha összezavarodik...
Ahogy később nekiállunk a próbáknak, úgy érzem, minden jól megy. A kötél mászás kihívást jelent, de Hectorral együtt megoldjuk. Mikor már majdnem a tetején vagyok, hirtelen valami meglöki a lábamat, és elveszítem az egyensúlyomat.
-Helena!- kiáltja Hector aggodalmasan, miközben én már zuhanok.
---
Hector szemszögéből:
Helene és én jól kezdtük a páros próbákat. A kötél mászás kihívás volt, de úgy éreztem, minden rendben van, amíg hirtelen Helene zuhanóban van. Rémülten szaladok oda, hogy segítsek neki.
-Helena! Minden rendben lesz!- kiabálom, miközben próbálom elkapni.
Helene földet ér, és hál' Istennek, látszólag nem sérült meg súlyosan. Kérdőn nézek rá.
-Mi történt? Jól vagy?Helena megpróbál felállni, láthatóan megrendülten.
-Valaki... valaki meglökött.Végigmégyek a fejemben, és észreveszem, hogy Maria távolabb áll, arcán ideges mosollyal. Dühösen fordulok felé, de próbálom megnyugtatni Helenát, hogy minden rendben lesz.
---
Helena szemszögéből:
A tábor végére Hector és én közelebb kerültünk egymáshoz. A balesetünk után sokat segített nekem, és érzem, hogy valami különleges alakul ki közöttünk. Mikor Hector elmondja, hogy szeretne velem találkozni a tó partján, izgatottan egyezünk meg az időpontban.
Este, a záró bulin Hector felém jön, és elhív a tóhoz. Mosolyogva bólintok, és elindulunk. A tó partján a hold fénye romantikus hangulatot teremt körülöttünk.
-Helen, van valami, amit régóta mondanom akarok neked...- kezdi Hector, miközben az érzelmek tükröződnek a szemében.
De hirtelen megszakít minket a zaj. Maria dühösen érkezik, és egyszerűen csak nekimegy Hectornek.
-Hector, te barom! Miért Helenával vagy itt?Hector próbálja megvédeni magát. -Maria, most nem ideje..
De Maria nem hallgat rá, és hirtelen meglöki Helenát a tóba. Kiáltok, miközben zuhanok, de szerencsére Marc ott van, hogy megmentsen.
-Minden rendben lesz, Helena. Nem engedem, hogy baj érjen - mondja Marc, mielőtt kiemelne a vízből.
---
Hector szemszögéből:
A tó partján Helene felé lépek, hogy elmondjam neki, mit érzek. A balesetünk óta még közelebb kerültünk, és most úgy érzem, eljött az ideje, hogy kimondjam.
-Helen,...- kezdem, de hirtelen Maria dühösen odaér.
-Hector, mit keresel itt? Helenával?Mielőtt válaszolhatnék, Maria odalép Helene-hez és erősen meglöki. Szinte lassított felvételként látom, ahogy Helene zuhan a tóba. Ösztönösen utána rohanok, de Marc már ott van, és kiveszi a vízből.
-Helen, minden rendben lesz? - kérdem aggódva, miközben Marc segítségével kihúzzuk a partra.
---
Rajmund szemszögéből:
A buli hangulata lassan kifullad, és észreveszem, hogy Hector és Helene eltűntek. Aggódva keresem őket, és mikor a tóhoz érek, látom, hogy Helene éppen kiemelkedik a vízből, Marc segítségével.
-Hogy kerültél a vízbe, Helene?- kérdezem megdöbbenve.
Maria dühösen lép oda.
-Hector hibája az egész! Ő akarta, hogy Helene beleessen!Hector dühösen fordul Maria felé.
-Mi a fenéért tettél ilyet, Maria? Miért nem hagytad békén ?Maria csak szitkozódik, és távozik. Marc és én segítünk Helene-nek, hogy felálljon, majd együtt kórházba visszük.
---
Marc szemszögéből:
Mikor meglátom, hogy Maria Helenát be löki a tóba, azonnal cselekedem. Futok a partig, és nem habozok, hogy segítsek neki kijönni a vízből.
-Helen, minden rendben lesz?- kérdezem aggódva, miközben óvatosan kihúzom a vízből.
Helene reszketve bólint.
-Köszönöm, Marc... Te... megmentettél.Hector dühösen odalép.
-Miért tetted ezt, Maria? Miért bántottad Helene-t?Maria dühösen válaszol, de én már nem figyelek rá. Inkább arra koncentrálok, hogy Helene-t biztonságban tudjam. Segítek neki kijutni a partig, majd a többiekkel együtt kórházba megyünk vele.
---
YOU ARE READING
Két világ határán
RomanceHector Fort, az FC Barcelona sztárfocistája, mindig is a reflektorfényben élt. Tehetségével és elszántságával elérte mindazt, amiről a legtöbben csak álmodnak. Azonban a hírnév és a siker mögött Hector magánélete közel sem volt olyan ragyogó. Kapcso...