13.rész

32 0 0
                                    

Helen szemszögéből:

Mélyen megbántott Hector viselkedése. Avanak, legjobb barátnőmnek elmeséltem, hogy mennyire megsértett a történtek.

-Ava, teljesen hidegen hagyta, hogy mennyire megbántottam magam. Nem tudom, hogyan tovább... Úgy érzem, mintha minden összeomlott volna - mondtam szomorúan, könnyekkel küszködve.

Avan próbált segíteni tanácsával.
-Helen, talán érdemes lenne még egyszer megpróbálnod vele beszélni. Lehet, hogy csak időre van szüksége, hogy megértsd őt és ő is megértse téged - javasolta megértően.

De úgy éreztem, nincs értelme.
-Nem érdekel többé. Úgy érzem, vissza kell mennem Amerikába. Itt nem találom a helyem, és nem tudok úgy folytatni, mintha mi sem történt volna - mondtam határozottan.

Nénikém mégis megpróbált meggyőzni, hogy maradjak.
-Helen, ne add fel ilyen könnyen. Adj még egy esélyt magadnak itt. Lehet, hogy csak egy kis időre van szüksége, hogy megoldjátok a dolgokat - mondta megértően, de én még mindig zárkóztam.

Asher próbált vigaszt nyújtani.
-Helen, mindig számíthatsz rám. Itt vagyok neked, bármi történik. Ne hagyd, hogy ez a helyzet legyőzzön téged - mondta nyugtató hangon, de mély fájdalmamban nem tudtam elfogadni a vigaszt.

Ros rábeszélt, hogy részt vegyek egy kampányfotózáson a Barcával.

-Helen, ez remek lehetőség számodra. Tudom, hogy most nehéz időszakon mész keresztül, de talán egy kis munka és kreativitás segít, hogy felvidulj - bíztat Ros, érzékelve lehangoltságomat.

Rajmund szemszögéből:

Nem értettem, mi történt Hectorral, aki annyira szerelmes volt belém.

Hector, nem értem, mi történt veled. Miért hagytad, hogy távozzak? Azt hittem, hogy nem tudsz nélkülem élni - kérdeztem szomorúan, emlékezve a régi szerelmünkre.

Maria szemszögéből:

Én pedig Helen távolítását terveztem, mert szerelmes voltam Hectorba. Azt éreztem, hogy Helen csak akadályozza Hector és én kapcsolatát.

-Helen, nem hagyhatom, hogy Hector visszatartsa téged. Meg kellene szabadulnod tőle, hogy végre továbbléphess és megtaláld a boldogságot - mondtam dühösen, miközben elvágtam a féket Helen kocsijában.

Aznap este tragikus baleset történt, és amikor Hector megtudta, magát hibáztatta mindenért.

-Helen, miért nem figyeltél jobban? Miért kellett, hogy mindez megtörténjen? - kérdezte dühösen, mély fájdalommal a hangjában, érzékelve a súlyos következményeket.

---

Természetesen, íme a folytatás hosszabban, minden szemszög egyes szám első személyben:

---

Hector szemszögéből:

Az orvosok súlyos fejsérülésről tájékoztattak Helen kapcsán, és hogy komába esett. A hír hallatán szinte összeroppantam belül. Minden rossz érzés, amit korábban éreztem, most összegyűlt bennem, és csak egyetlen vágy hajtott: hogy Helen mellett lehessek.

Az orvosok sokáig ellenkeztek, de végül engedélyezték, hogy rövid időre bemehessek hozzá. Szorongva léptem be a kórházi szobába. Helen feküdt az ágyon, mozdulatlanul, csövek és monitorok kötötték a gépekre. A szívem szakadt meg a látványtól, de próbáltam erőt meríteni, hogy erős maradjak előtte.

-Helen... Szeretlek. Minden egyes nap egyre jobban szeretlek, és hiába történt köztünk, nem változott semmi. Nem hagylak magadra. Küzdeni fogok értünk - suttogtam reszkető hangon, miközben a kezét szorongattam és egyre csak néztem, remélve, hogy valahogy érezni fogja a szerelmemet.

Rajmund szemszögéből:

Amikor megtudtam, hogy Helen balesetet szenvedett, és súlyos állapotban van, szívem szorult össze. Azonnal hívtam Hectorat, még akkor is, ha tudtam, hogy mennyire nehezére fog esni neki ezt meghallani.

-Nénikém, Helen balesetet szenvedett... A kórházban van - mondtam halkan, próbálva megőrizni a nyugalmamat, de a szavak csak alig jöttek ki a torkomon.

Hector szemszögéből:

Miután beléptem a kórházi szobába, és láttam Helen állapotát, a düh és a fájdalom keveréke tört rám. A rendőrségtől megtudtam, hogy a baleset nem véletlen volt. Valaki szándékosan manipulálta a féket Helen autójában.

-Meg fogjuk találni azt a személyt, aki ezt tette... Nem hagyom annyiban - mondtam dacosan, miközben mindent meg fogok tenni, hogy igazságot szolgáltassak Helenért és megtaláljam a felelősöket.

---

Két világ határánTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang