6.rész

64 0 0
                                    

Hector szemszögéből:

Már napok óta a döntésen töprengtem, és végre elérkezett az idő, hogy megmondjam Maríának, mi van a szívemben. Találkozunk a tábor területén, ahol leültetem, hogy komolyan beszéljünk.

-Maria, szükségem van, hogy elmondjam neked valamit- kezdem, miközben figyelem, hogyan néz rám kérdőn.

Hosszú lélegzetvétel után folytatom: -Helenát szeretem. És nem akarom többé, hogy bármi ártson neki. Ezért úgy döntöttem, hogy szakítok veled.

Maria megrökönyödve néz rám, de érzem, hogy mélyen belátja, miről van szó. -Hector... de mi lesz velünk?

Próbálom megmagyarázni neki, hogy ez a legjobb döntés mindkettőnk számára. Bár nehéz szívvel, de végül elválunk, és én elindulok, hogy Helene-t találjam meg.

---

Helena szemszögéből:

Marc elhívott randira, és nagyon izgatottan vártam, hogy kiderüljön, mi is áll a szándékai mögött. Aztán, amikor végre elmondja nekem az érzéseit, a szívem megdobban, de tudom, hogy én nem szeretem őt úgy, ahogy ő engem.

-Marc, nagyon kedves vagy, és hálás vagyok ezért a randiért, de...- kezdem, és próbálok finoman megfogalmazni.

Marc arcán csalódottságot látok, de figyelmesen hallgat.

-Azt hiszem, hogy nekem van valaki más, akiért érzek- mondom végül.

Marc meglepetten néz rám, de érzi, hogy ő nem az az "valaki".
-Hector? - kérdezi végül.

Bólintok.
-Igen, őt szeretem.

Marc elmosolyodik, bár nyilvánvalóan csalódott.
-Nem gond, Helena. Tiszteletben tartom.

---

Rajmund szemszögéből:

Épp a tábori területen sétálok, amikor hirtelen megjelenik testvérem, Sofiana. A meglepetés látványa miatt örömmel ölelem át.

-Sofi, te itt vagy? Mi történt? - kérdezem érdeklődve.

Sofiana elmosolyodik.
-Nos, nyitottam egy klubot a városban, és gondoltam, hogy hívlak titeket és a barátaidat, hogy eljöjjetek az avatóra!

Meglepődve nézek rá.
-Ez fantasztikus! Mikor nyitod meg?

-Holnap este lesz az avató buli. Remélem, hogy ti is eljöttök és ünnepeltek velem - mondja lelkesen.

Biztosítom róla, hogy mindenképpen ott leszünk, majd gondolataim már a bálra terelődnek, és arra, hogyan tudnám meglepni Helenát ezen az estén.

Hosszú idő után végre találkozom Sofianával, de tudom, hogy Helenának nem tetszik a jelenléte. Meglepetésként említem meg neki, hogy Sofi itt van a táborban.

-Helen, Sofi itt van! - mondom izgatottan, de érzem, hogy Helenát kissé zavarba hozza a hír.

-Ő? Itt? - kérdezi meglepetten, és látszik rajta, hogy nem örül a dolognak.

Próbálom megnyugtatni, hogy minden rendben lesz, de Helenának nyilvánvalóan nem tetszik, hogy a nővére itt van.

---

Ava és Helena szemszögéből:

Másnap, amikor készülődünk a nyitó bulira, Ava és én izgatottan beszélgetünk a terveinkről. Úgy döntünk, hogy együtt megyünk, hogy támogassuk Sofianát az új klubjában.

Ahogy megérkezünk a klubba, Sofiana azonnal odajön hozzánk. Helena azonban észreveszi, hogy Maria mellette áll, és rögtön kialakul közöttük a feszült helyzet.

-Helen,ez igaz, amit Maria mondott?" - kérdezi Helenát zavartan.

Sofiana számon kéri Helenát, aki kétségbeesetten próbálja megmagyarázni az igazságot. A helyzet olyan kényelmetlen lesz, hogy végül Helena úgy dönt, hogy inkább kirohan a buliból.

---

Hector szemszögéből:

Mikor észreveszem, hogy Helena kirohan a klubból, azonnal utána rohanok. Kíváncsi vagyok, mi történhetett, és hogy tudnék neki segíteni.

-Helen, várj! - kiáltom utána, de ő csak tovább siet előre.

Végül utolérem, és próbálok megnyugtatni.
-Mi történt? Miért rohantál el így?

Helena zavartan néz rám.
-Hector, Sofi elmondta... hogy Maria...

Érzem, hogy Helena szenved, és elmondja nekem, hogy Sofiana titkot árult el neki: hogy Sofi már tizenöt évesen szült két gyereket, Zara-t és Zénót, akikkel soha nem foglalkozott. Ez nagyon felháborítja Helenát, és érthetően mérges rá.

---

Miközben Hector és Helena beszélgetnek, észrevétlenül lefotózzák őket a buliban. A paparazzik minden mozdulatukat figyelik, és a készült képekből hatalmas botrány lesz a következő napokban.

Az újságok címoldalán megjelennek a képek, címsorokkal, amik arról szólnak, hogy Hector és Helena titkos találkozójukon vannak. A történet gyorsan terjed, és mindkettejüket gyakran zaklatják a sajtó kérdéseikkel.

Két világ határánWhere stories live. Discover now