7.rész

57 2 0
                                    

Beatrice szemszögéből:

Reggel, amikor megtalálom a cikket Helen szobájában, dühösen mutatom neki, mi van benne. Az arcán olvasom, hogy megdöbbent és aggodalmaskodik.

-Helen, mit csináltál? Ez a Hector? - kérdem dühösen.

Helen zavartan próbál magyarázkodni, de én nem hallgatok rá. Inkább úgy döntök, hogy felhívom Fernandot, hogy beszéljek vele erről az ügyről.

---

Hector szemszögéből:

Amikor megtudom, hogy Helen hívott, és hogy az apám megtalálta a paparazzit, aki a cikket írta, azonnal dühös leszek. Elhatározom, hogy megkeresem és felelősségre vonom.

Keresem a várost, amíg végül megtalálom. -Te! Te írtad azt a cikket! - kiáltom rá dühösen.

A paparazzi próbálja magát védeni, de én nem hagyom annyiban. Verekedni kezdünk, de végül sikerül lefegyvereznem és átvennem a fényképeit.

---

Mikor hazaérek, Helen látja az arcomon a sebeket. Segít nekem, hogy leápolja az arcomat, és közben beszélgetünk a helyzetről. Érzem, hogy közelebb kerülünk egymáshoz, és Helen megérti, hogy minden erejemet beleadom azért, hogy megvédjem őt és a kapcsolatunkat.

-Helen, bocsáss meg, hogy belekevertelek ebbe a helyzetbe- mondom neki halkan.

Helen mosolyogva néz rám, és simogatja az arcomat.
-Hector, nem tehetsz róla. Tudom, hogy mindent megtettél értem.

Érezhető, hogy a közöttünk lévő kötelék megerősödött a történtek hatására. Most már biztos vagyok benne, hogy minden akadályt képesek leszünk legyőzni, ha együtt maradunk.

Beatrice szemszögéből:

Fernando és én komolyan elhatározzuk, hogy tisztázzuk a helyzetet Hectorral és Helenával. Összeülünk velük, hogy megbeszéljük a cikk által felvetett problémákat és azok következményeit.

-Hector, Helen, nagyon komoly ügyről van szó - kezdem, miközben Fernando komolyan figyeli őket.

Hector és Helena hallgatnak, és látszik rajtuk, hogy mindketten aggódnak a helyzet miatt. Próbáljuk megérteni, hogyan kerülhettek ebbe a helyzetbe, és hogyan tudunk segíteni nekik.

---

Rajmund szemszögéből:

Sofi látja a cikket, és azonnal hívja apját, hogy megnyugtassa őt, és biztosítsa róla, hogy figyelni fog Helenára. Rajmund véletlenül hallja meg ezt a beszélgetést, és aggódva elmondja Avának.

-Ava, Sofi úgy tűnik, hogy figyelni fog Helenára - mondja nyugtalanul.

Ezután együtt megbeszélik, hogy hogyan tudnak óvatosabbak lenni, és hogyan segíthetnének Helenának és Hectornak a fennálló helyzetben.

---

Maria szemszögéből:

Maria nem tudja elfogadni, hogy Hector Helenát választotta. Mérgében bosszút forral, és elkezdi tervezni, hogyan tudná megszerezni Hector figyelmét és visszaszerezni a szerelmét.

-Dühös vagyok, de nem hagyom annyiban - gondolja magában.
-Hector nem hagyhatott el engem így...

Készülődik, hogy megvalósítsa a bosszúját, és elhatározza, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy újra közel kerüljön Hectorhoz, bármi áron.

---
Helen izgatottan meséli el Hectorral, hogy kapott egy ajánlatot a Barcától, hogy egy évig a kapusuk legyen. Hector is rendkívül boldog és büszke rá, és támogatja a döntését.

-Helen, ez fantasztikus hír! Tudom, hogy te vagy a legjobb, és hogy elképesztően fogsz teljesíteni! - mondja Hector mosolyogva.

Helen hálásan néz rá, és örömmel tölti el, hogy ilyen erőteljes támogatást kap tőle.

---

Rajmund szemszögéből:

Ava és én közel kerülünk egymáshoz, és Helen nagyon örül ennek. Látjuk, hogy mennyire boldog vagy a sikerével kapcsolatban, és támogatjuk egymást.

-Helen, te vagy a legjobb barátom, és nagyon boldog vagyok érted - mondja Ava mosolyogva.

---

Sofiana aggódik Helen után, és Beatricének is feltűnik, ezért próbálja megállítani.
Helen izgatottan kezdett dolgozni a Barcelonánál, és első munkája egy kapus fotózás volt a focistákkal. Miközben készült a fotózásra, megtudta, hogy néhány esetben modellkednie is kell majd a klub szponzorációs eseményein. Ez a hír kissé aggodalommal töltötte el, mert félt, hogy mások figyelme zavarba hozza Hectorral, akit nagyon szeretett.

-Hector, nem érzed furcsának, hogy más férfiak is körül fognak rajongani? - kérdezte a féltékenység árnyékában.

Hector mosolygott, miközben Helen aggódott.
Helen, ne aggódj. Te vagy az egyetlen nő az életemben, és senki más nem változtathat ezen - válaszolta Hector szeretetteljesen.

Helen megkönnyebbült a biztosítástól, de a féltékenység továbbra is ott motoszkált a háttérben. Mikor Hector látta, hogy Helen zavarban van, de örült neki, hogy féltékeny rá. Tudta, hogy Helen szereti őt, és hogy ez a féltékenység csak az erős érzelmek jele.

Két világ határánWhere stories live. Discover now