9.rész

28 0 0
                                    

Helen szemszögéből:

A nyaralás Ibizán véget ért, és visszatértünk Barcelonába. Ahogy újra kezdődött a munka, a fiúk egyre több edzésen vettek részt, én pedig mindenben segítettem, amiben csak tudtam. A Barcelona kapányosaként rengeteg feladat várt rám, és különösen büszke voltam, amikor egyedül kellett levezetnem a fiúk fotózását.

Egyik nap épp egy fontos megbeszélésen voltam, amikor egy üzenetet kaptam Hector telefonjáról: „Találkozzunk az öltözőben." Azonnal megdobbant a szívem, és izgatottan készültem a találkozóra. Tudtam, hogy még nem nagyon mondtuk el senkinek a kapcsolatunkat, de minden titkos pillanat különleges volt számomra.

Amikor beléptem az öltözőbe, azonban nem Hector várt rám, hanem Maria. Az arca komoly volt, és azonnal éreztem, hogy valami nincs rendben.

-Maria? Mit keresel itt? – kérdeztem meglepetten.

-Helen, muszáj elmondanom valamit – kezdte Maria - Terhes vagyok... Hectortól.

A szavai szinte arcul csaptak. A világ egy pillanatra megállt, és éreztem, ahogy a lábaim remegni kezdenek. Nem tudtam, mit mondjak, vagy hogyan reagáljak. Egyszerűen sokkban voltam.

-Ez nem lehet igaz – suttogtam - Hector sosem mondott erről semmit

-Hát, most már tudod" – folytatta Maria hidegen - Gondoltam, jobb, ha tőlem hallod.

Kirohantam az öltözőből, és próbáltam feldolgozni az információt. Hectorral való kapcsolatom hirtelen megkérdőjeleződött, és nem tudtam, kiben bízhatok. Azóta egyre távolságtartóbb lettem vele, és próbáltam kerülni a közvetlen találkozásokat.

Hector szemszögéből:

Helen viselkedése az utóbbi napokban megváltozott, és nem értettem, mi történt. Úgy éreztem, minden rendben van köztünk, de valami megmagyarázhatatlan távolság jelent meg közöttünk. Próbáltam vele beszélni, de mindig talált valami kifogást, hogy elkerülje a beszélgetést.

Egyik este úgy döntöttem, hogy elmegyek hozzá és szemtől szembe kérdezem meg, mi történt. Amikor megérkeztem, láttam, hogy az ajtó nyitva van. Beléptem, és Helen azonnal felpillantott, ahogy meglátott.

-Helen, mi folyik itt? Miért vagy ilyen távolságtartó? – kérdeztem, miközben közelebb léptem hozzá.

-Hector... nem tudom, hogyan mondjam el – kezdte Helen, és láttam, hogy a szemei könnyben úsznak.

-Mi történt? – kérdeztem aggódva.

-Maria... azt mondta, hogy terhes tőled – suttogta Helen.

Azonnal megértettem, miért volt olyan furcsa az utóbbi időben.
-Helen, ez nem igaz! Maria hazudik. Soha nem volt semmi köztem és közte

Helen arca megrendült, de láttam, hogy próbál hinni nekem.
-Biztos vagy benne, Hector? Annyira összezavarodtam...

-Teljesen biztos vagyok benne – mondtam határozottan.
-Maria csak szét akar választani minket. Soha nem volt semmi köztem és közte, csak te vagy fontos nekem.

Helen szemeiben lassan megjelent a megkönnyebbülés fénye, és lassan közelebb lépett hozzám.
-Hector, annyira szeretném hinni neked.

-Higgy nekem, Helen – mondtam, miközben megfogtam a kezét - Te vagy az egyetlen, akit szeretek, és nem engedem, hogy bárki is közénk álljon.

A beszélgetésünk után úgy éreztem, hogy sikerült tisztázni a dolgokat, és reméltem, hogy ez a félreértés nem fogja tovább árnyékolni a kapcsolatunkat. Tudtam, hogy Maria bosszúja még nem ért véget, de elszánt voltam, hogy minden áron megvédjem Helent.

Helen szemszögéből:

Hectorral való kapcsolatunk egyre jobban feszülté vált. Hector mindent megtett, hogy bebizonyítsa, Maria hazudik, de a bizonytalanság még mindig ott lappangott bennem.

Egy nap Ava-val ültem a kávézóban, és elmondtam neki a helyzetet.

-Ava, annyira zavarban vagyok. Maria azt állítja, hogy terhes Hectortól, és nem tudom, mit gondoljak – mondtam.

-Ez nem lehet igaz, Helen. Hector szeret téged, és biztos vagyok benne, hogy nem csalt meg – válaszolta Ava határozottan. -Tudod, hogy Maria mindig is megpróbált közétek állni.

-De mi van, ha mégis igaz? Már azon gondolkodom, hogy felmondok a Barcánál – sóhajtottam.

-Ne tedd ezt. Nem adhatod fel a karrieredet egy hazugság miatt. Bíznod kell Hectorban – mondta Ava biztatóan.

Hector szemszögéből:

Helen egyre távolságtartóbb lett velem, és ez szörnyen fájt. Tudtam, hogy Maria hazudik, de bizonyíték nélkül nehéz volt meggyőzni Helent. Rajmund volt az egyetlen, aki segíteni akart nekem.

-Együtt kell követnünk Mariat. Biztos vagyok benne, hogy van valami, amit titkol – mondtam Rajmundnak.

-Követem, ahol csak tudom – mondta Rajmund.

Egyik nap láttuk, hogy Maria egy kávézóba megy, és követtük őt. Rajmunddal egy sarokban ültünk, és figyeltük, ahogy Maria találkozik egy férfival. Megdöbbentem, amikor megláttam, hogy az nem más, mint Marck.

-Rajmund, ez Marck! Mit keres Maria vele? – kérdeztem meglepetten.

-Valami nem stimmel. Tartsuk szemmel őket – mondta Rajmund.

Maria szemszögéből:

Leültem Marckkal a kávézóban, és körbenéztem, hogy megbizonyosodjak róla, senki sem figyel minket.

-Maria, biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet? – kérdezte Marck aggodalmasan.

-Igen, Marck. Ha el akarjuk választani Hectort és Helent, akkor nincs más választásunk. Helennek el kell hinnie, hogy Hector nem megbízható – mondtam határozottan.

-De mi lesz, ha rájönnek az igazságra? – kérdezte Marck.

-Nem fognak. Most már túl mélyen vagyunk benne. Csak tarts ki mellettem – mondtam, miközben szorosan megfogtam Marck kezét.

Hector szemszögéből:

Ahogy hallgattam Maria és Marck beszélgetését, egyre gyanakvóbb lettem. Valami nagyon nem stimmelt. Meg kellett tudnom, mi az igazság, és meg kellett védenem Helent.

-Rajmund, ezt nem hagyhatjuk annyiban. Valamit tenni kell – mondtam elszántan.

-Teljesen egyetértek, Hector. Ki kell derítenünk, mi folyik itt, és meg kell mentenünk Helent a hazugságoktól – válaszolta Rajmund.

Két világ határánDonde viven las historias. Descúbrelo ahora