Merhabalar!
Umarım hoşunuza giden bir bölüm olur. Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın❤️Instagram ;
@yericeryazar
@muzeyyenbakkal
@nejattkorel1 Hafta Sonra
"Telefonun başında çaresiz bekliyorum, bekliyorum ama çalmayacak biliyorum."
Sustum ve önümde ki masada duran kahve fincanına uzanıp bir yudum aldım.
"Bizim eşek bu havada öldü."
Bir anda duyduğum ses yüzünden korkuyla yerimde sıçradım. "Ay dayı." Dedim daha sonra elimi göğsüme götürüp. "Aklımı aldın."
"Var mıydı?" Dedi dayım ve sandalyeyi çekip oturdu. "Neden uyumadın sen bu saatte?"
Telefonun ekranından saate baktım. İkiyi geçiyordu. Sonra dayıma baktım.
Nejat arayacağım dedi bende o yüzden uyumadım demedim tabii ki. Aslında derdim de diyemedim işte.
"Hiç." Dedim omuz silkerek. "Uyku tutmadı."
Dayım geriye yaslanıp gözlerini kısarak yüzüme baktı. "Uyku mu tutmadı, Nejat mı aramadı?"
"Ne alakası var dayı? Nejat ar- ay uyku tutmadı!" Dedim hızla. Biraz salaktım. "Kafamı karıştırıyorsun."
"Aynen." Dedi. "Kesin ben karıştırıyorumdur."
"Dayı." Dedim uzatarak.
"Aramadı mı o hıyar seni?"
"Hıyar mı?" Dedim şaşkınlıkla.
"Değil mi dayıcığım?" Diye sordu ama bu bana fikrimi soran bir soru değildi. Soru bile değildi. Ufak ve kibar bir uyarıydı.
"Öyle dayı, hıyar aramadı beni." Dedim hızla.
Keyifle güldü.
İstediği tam olarak neydi bilmiyorum. Biraz anlamaya çalışıyor ama anlayamıyordum.
"Sen niye aramıyorsun?" Diye sordu.
"Müsait değildir diye."
"Sana müsait olmayacaksa ne işe yarıyor bu?"
"Dayı işi yüzünden gitti ya hani oraya." Dedim biraz çekinerek. Dayım bu konuda ne tepki verir tam olarak kestiremiyordum. Bazen bizim en büyük destekçimiz gibi davranıyorken bazen en büyük düşmanımız gibi davranıyordu. Böyle olunca bende gayet dikkatli konuşuyordum yanında.
"İyi." Dedi. "Sende memnunsun herhalde elinde telefon arayacak diye beklemekten."
"Hep böyle olmuyor."
"Bir de olsaydı."
Bir şey söylemedim.
"Asma hemen suratını bir şey demedik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedemin Bakkalı
ChickLitMahalle düğününde evlerine hırsız girdiğini duyan Müzeyyen, daha bir ay önce aldığı son model bilgisayarını kurtarmak için koşarak eve gelir. Eve geldiğinde, içeriye girmesine engel olan başkomiserde geçmişten gelen bir şeyler olduğunu hissetmesi uz...