Chapter - 41(Final)

6.7K 112 7
                                    

စစ်မှန်သောအချစ် ❤️🔥
[Change Of Heart]

အပိုင်း(၄၁)

ညနေစောင်းလာပြီဖြစ်ပေမယ့် ကိုဖြိုးက အိမ်ပြန်မလာသေးပေ... ခါတိုင်းဆို သူ့အနားမှာ အမြဲရှိနေပေးပြီး အခုလိုလိမ်လိုက်မှန်းသိသွားတာနှင့် သူ့ကိုမုန်းတီးသွားပြီလားဆိုတဲ့ အတွေးက သူ့ကိုယ်သူနှိပ်စက်နေလေသည်။
ငြိမ်းကတော့ သူ့အခန်းလာပြီး မကြာခဏလာလာကြည့်သည်။

"ထမင်းစားလိုက်ဦး ပန်ဆု"

"စားချင်စိတ်မရှိဘူး"

"စားချင်စိတ်မရှိလည်းစား... နင် အဲ့လိုနေမှာ ကို ကိုဖြိုးလိုချင်မှာမဟုတ်ဘူးနော်... ကိုဖြိုး နင့်ကို ဘယ်လောက်အထိဂရုစိုက်ပြီးချစ်ပေးလဲ ဆိုတာ နင် ကိုယ်တိုင်မြင်လိုက်ရပြီမလား"

"........"

"အဲ့လိုမျိုး လိမ်လိုက်တာတော့ နင်လွန်တာပေါ့ ပန်ဆုရယ်...
ကိုဖြိုးက နင့်ကို ဂရုစိုက်ပေးလိုက်တာ... နင်စိတ်ဆိုးပြီး ကောက်ပေါက်လည်း ဟိုက ခံနေတာဘဲလေ..နင်ကိုယ်ဝန်ကြောင့် ဖြစ်တာပါဆိုပြီး နေနေရှာတာ...
သေချာတောင်းပန်လိုက်ပါနော်"

"မတောင်းပန်ဘူး သူလည်း ငါ့ကို အဲ့လိုလုပ်သွားတာဘဲလေ ငါ့ကိုလိမ်ညာပြီး သူရချင်တာယူသွားတာ...ငါအခုလိုလုပ်တာငါလွန်လို့လား"

"လွန်တာပေါ့... သားခန့် ဘယ်လောက်ဘဲ အတ္တကြီးတယ်မာနကြီးတယ်ပြောပြော မင်း အပေါ်တော့ အဲ့လိုမဟုတ်ခဲ့ပါဘူး... သူ့အမှားသူသိသွားပြီးတဲ့နောက် မင်း စိတ်ကျေနပ်အောင် သူနေပေးခဲ့တာလေ... မင်းနဲ့လမ်းခွဲတုန်းကလည်း သူခံစားနေခဲ့ပါတယ်...သူငိုနေခဲ့တယ် သူခံစားနေရတာကို ဘယ်သူ့ကိုမှ မပြောပြခဲ့ဘူး... အကို့ကိုတောင် သူမပြောဘူး..."

"မင်း ကိုပိုင်ဆိုင် ဖို့ သူပြန်ကြိုးစားခဲ့တယ်...
ပိုင်ဆိုင်ရဖို့ ဆိုတာထက် မင်း ပြန်ချစ်ဖို့ သူလိုချင်ခဲ့တာ..
အဲ့တာတွေ သူအကို့ကိုမပြောဘူးနော်... ငယ်ကတည်းကပေါင်းလာတဲ့ကောင်မလို့ သူ့ရုပ်ကြည့်တာနဲ့ အကုန်သိနေခဲ့တာ... အခုလည်းတစ်နေရာရာမှာ ငိုနေလောက်ရောပေါ့"

ပန်ဆု မျက်ရည်တွေက အဆက်မပြတ်ကျဆင်းလာလေပြီ...
ထိန်းချုပ်လို့မရတာတွေထဲမှာ ဒီမျက်ရည်က ထိပ်ဆုံးက...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Change of heart (စစ်မှန်သောအချစ်){Completed}Where stories live. Discover now