(Bu bölümü Ahu dinleyerek yazdım. Belki sizde dinlersinizzz)
Yorumlarınızı görünce özel bölüm yazasım geldi. Ağlıcam sanırım. Bu arada bu özel bölüm alternatif final için. İyi okumalaaarrrrr
Ae Cha
Min Joon
-------------------------------------------------
Ae Cha "Ben okula gitmek istemiyorum! Ben babamla birlikte evde oturmak istiyorum. Hem benim okula ihtiyacım yok. Yeterince zekiyim!" diye inat ediyordu. Bir çocuk neden okula gitmemek için bu kadar inat ederdi ki?
Eğilip onunla aynı hizaya geldim. "Babanla geçireceğin çok zamanın olacak. Ayrıca baban seni okuldan almaya da gelir. Aklıma ne geldi! Şimdi üzerini giyin, okula kaydını yaptıralım ve birlikte lunaparka gidelim. Ne dersin?"
"Ama anne... okulda ya beni sevmezlerse?" Dudaklarını büzdü.
Min Joon oturduğu koltuktan kalkıp geldi. "Başkalarını önemsemek yerine kendini önemsesene biraz. Korkacak, çekinecek bir şeyin yok. Aptalların fikirlerini önemseyip ağlayacaksan ben başka okula giderim." Yaşına göre olgun davranıyordu. Büyüyünce Ae Cha'yı fazla koruyacaktı.
"Abin haklı. Kimin ne dediği önemli değil." Ae Cha dediklerimi onaylayarak elimi tuttu. Min Joon'u da alıp okula gittik. İkisini de yazdırıp eve geri döndüm. Avcılarla olan grubumuza mesaj attım.
Ari: Akşam hep birlikte lunaparka gidelim mi? İşiniz yoksa eğer. Lütfen olmasın.
Motak: Ae Cha için mi? Tabiki de geliyorum. Daha Min Joon'a kaslı olma taktiği vereceğim.
Hana: Çocukları yoldan çıkarma Motak.
Motak: Seninki doğsun onlara da öğreteceğim.
Jeokbong: Hana hamile mi?
Mun: Hana?
Motak: Ne zaman yaptığınızı da mı bilmiyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Uncanny Counter
Novela Juvenil"𝘉𝘪𝘳 𝘴̧𝘦𝘺𝘥𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘻𝘨𝘦𝘤̧𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘱 𝘺𝘦𝘯𝘪𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘮𝘪 𝘢𝘭ı𝘳𝘴ı𝘯?"