BÖLÜM 91

37 2 6
                                    

SEUNGMİN'DEN

Bir kez olsun sessiz ve sakin bir gün geçiremez miyim?

Neden her gün başka bir olay oluyor ki?

Özellikle de kızlar hayatımıza girdiğinden beridir Aksiyon-Macera'dan başka hiçbir film izlemedim.

Üstüne üstlük bunları 5K olarak izliyorum!

Herneyse artık...

Hyunjin, Felix ve Jisung, Kwang Jin denen bir köpeği barınağına geri götürmek için ona tasma takmaya giderken ben, Jeongin ve Changbin, Dong Hyun belasını kulise taşımıştık.

Yani sadece Changbin taşımış olabilirdi ama neyse.

Şuanda ona ne yapacağımızı düşünüyorduk ama Changbin bir sağa, bir sola yürüdüğü için odaklanamıyordum.

Ben:
-Hyung, dur artık! Midem bulandı ya!

Changbin:
-O zaman bana bakma Seungmin!

Ben:
-Gözümün önündesin! Ne yapabilirim?

Changbin ile tartışırken Jeongin bizi umursamadan düşünmeye devam ediyordu.

Ani bir sinirle ayağa kalktım.

Ben:
-Ohh! Bangchan Hyung, adamı bir güzel dövdü! Tepemize bırakıp gitti, ne güzel hayat ya?

Bu sızlanmalarıma cevap alamadığım için daha çok sinirlendim ve Dong Hyun'u tokatladım.

Changbin:
-Lan! Oğlum, ne yapıyorsun sen?

Ben:
-Ya zaten uyanmayacak?

Uyandı mı diye ona baktım, hala baygındı.

Jeongin:
-Yok, böyle olmayacak! Bizim birşeyler yapmamız lazım!

Ayağa kalktı.

Changbin:
-Bence adamın eline bir bıçak tutuşturup, onu bıçaklayalım, öldüğünden emin olduktan sonra da polislere haber verip, intihar etti diye yollayalım!

Ben:
-Yuh! Vur dedik, öldürdün sende!

Jeongin:
-Olmaz Hyung! Kameralar var!

Jeongin bugün ne kadar da akıllı olmuştu böyle.

Ben:
-Ne yapacağız peki?

Changbin:
-Bence çatıya çıkarıp, ayıltalım, ardından tehdit edelim, korkudan altına ederek binadan aşağı atlasın, sonra da polislere haber verip intihar etti diye yollayalım!

Ben:
-Hyung, sen neden hep adamı öldürmeye çalışıyorsun?

Changbin:
-Komple kurtulmak istemiyor muyuz abi? Bende fikirlerimi söylüyorum işte!

Ben:
-Ne güzel fikirler ya! Sonunda da hep polis var nedense?

Jeongin:
-Hyung, senin bu güzel fikrini gerçekleştirsek bile polisler cinayet mi yoksa gerçekten intihar mı diye araştırma yapacaktır mutlaka!

Yok ya! Bence dayak yiyen Dong Hyun değil, dayak yiyen Jeongin! Bundan adım kadar eminim, bu çocuk çok akıllanmış!

Changbin:
-O zaman ben bunu tekme tokat döveyim, sonra da polislere şikayet edersen seni yine döverim diye tehdit edeyim!

Jeongin:
-O zamanda sırf senden dayak yememek için hem Bangchan Hyung'u, hemde seni şikayet eder?

Ben:
-En iyisi biz buna para falan teklif edelim!

Changbin:
-Ben hala kendi fikrimin arkasındayım!

Jeongin:
-Off, bilemedim ya? Adam gibi konuşalım bence, daha mantıklı!

STRAY KİDS ~ İMKANSIZIN SAHİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin