EUN'DAN
Şirkete varmıştık bile.
Hepimiz beraber arabadan indik ve şirkete girdik.
Ben ve Cha beraber JYP'nin odasına giderken STRAY KİDS pratik odasına gitti.
Odaya girdiğimiz gibi uzun ve sıkıcı konuşma yapan JYP'yi dinlemek zorunda kaldık.
JYP:
–Yapmanız gereken grubun popülerliğini korumak, biliyorsunuz ki konsere gelen STAY sayısına ve üyelerin giydiği kıyafetlere çok önem veriliyor sizden de bunu korumanızı istiyoruz, olur da yapamazsanız bizim için sorun olmaz yenisini buluruzBozom oçon soron olmoz yonosono boloroz...
Bu adamdan ne kadar nefret ettiğimi açıklayamam.
Ama STRAY KİDS'e yakın olmak için buna katlanmak zorundaydık.
Ben:
–Peki efendim, size danışmak istediğimiz bir durum varJYP:
–DinliyorumBen:
–Biz yılbaşı için idoller arası bir parti kurmak istiyoruzJYP:
–İdoller arasımı?Ben:
–Evet, sadece idoller olacakJYP:
–Bunun bize ne gibi bir yararı dokunmasını bekliyorsun?Bu bize zarardan başka birşey vermeyecekCha:
–Aslında efendim, hem idoller birbirlerini görecek hemde giydikleri kıyafetler puanlanacak, fotoğraflar çekilecek ve en önemlisi ise THE İDOL yarışması yapılacak, bütün gruplar dahil olursa fanlar arası büyük bir kapışma çıkacaktır ve bu bize büyük bir puan kazandıracaktır çünkü bu partiyi biz kuruyoruz, JYP kuruyorCha her zaman ki gibi ikna edici bir konuşma yapmıştı.
Tabii, söz konusu da para olunca insan bir hâl oluyor...
JYP:
–İyi o zaman, bir bakımdan düşününce mantıklı geldi aferin kızlar ama bütün sorumluluklar sizin üzerinizde olacak ben karışmıyorumKarışma zaten, sanane...
Odadan kaçarcasına çıktık.
Çıktığımız gibi Cha ile 'Çak Bir Beşlik' yaptık.
Cha:
–Şu sorunu da hallettiğimize göre istediğimizi yapabiliriz artıkBen:
–Aynen öyleŞirketten çıkıp arabaya doğru ilerledik.
Ama araba yoktu.
Ben:
–Cha araba yokCha:
–Yenisini alırızTelefonumu kaldırıp gruba baktım.
Hyunjin:
–Attığımız konuma gelinLee Know:
–Yine ne oluyor Hyunjin?Hyunjin:
–Uzun zamandır yemek yemiyoruz, hadi hep beraber yemeğeBangchan:
–GeliyoruzBangchan ve Lee Know onlar ile gitmemişti yani.
Cha'da mesajları okumuş olmalı ki, kafamı kaldırdığımda bana bakıyordu.
Cha:
–Benim düşündüğümü düşünüyorsun, değil mi?Ben:
–Sen ne düşünüyorsun?Sırıtarak bana baktı.
Ben:
–Tövbestağfurullah, Cha sen Bangchan'la fazla yalnız kalmışsınCha:
–Hmm...Ama hep yarım kalıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS ~ İMKANSIZIN SAHİBİ
Fanfiction"Bu oyun iki kişilikti ama kaybeden olmadı..." "Nasıl yani?" "Ben seni kazandım, sen imkansızı..."