Zajímavosti

25 8 14
                                    

Na úvod bych chtěla všem z vás moc poděkovat za to, že jste příběhu dali šanci a dočetli ho až do samotného konce. Děkuju.

Nyní již k slíbeným zajímavostem.

1. První verše vznikly přesně 19.7. 2023. Dlouho jsem chtěla napsat delší báseň s dějem, avšak na začátku byla představa dvou, maximálně tří částí. Jak vidíte, trochu mi ujela ruka. Jezero obsahuje přes 3 300 slov. Ve wordu mi to vyšlo na 20 A4 včetně očíslování kapitol a mezer mezi slokami.

2. Žádná z postav nemá jméno. Dlouho jsem přemýšlela, jestli bych jim přece jen neměla jména dát, ale pak jsem došla k závěru, že vlastně nemám důvod. Jméno bych využila jednou nebo dvakrát a pak by zaniklo mezi verši.

3. Mou oblíbenou postavou je kašpar/šašek. Po přednášce pana profesora Martina Hilského jsem si uvědomila, že takový šašek je v pohádce víc než důležitý. Kdo jiný by totiž mohl radit králi lépe než on. Všichni od něj očekávají, že to co říká je pouze vtip. Avšak mnohdy králi zachraňuje krk (či dceru). Navíc, do pohádky mi dokonale pasoval. Snažila jsem se mu dát tolik prostoru, kolik mi to verše dovolily. Co myslíte, povedlo se?

4. Cover příběhu je stejně jako další moje covery tvořen v Canvě. Modrá barva mi symbolizuje vodu, zbytek je dotvořen tak, aby to ladilo s mými ostatními covery. Všimli jste si korunky na jedné z ryb? Tak to je princ vod a bažinců.

5. Poslední zajímavostí jsou odpovědi na komentáře. Již na začátku vydávání příběhu jsem si hrála s myšlenkou, že by komentáře mohlo něco spojovat. Nejprve jsem chtěla volit 💜, avšak množství komentářů mě překvapilo a přišlo mi to takové jednotvárné. Nakonec se každá kapitola může pyšnit svým soukromým emoji.

Na závěr bych chtěla každému z vás ještě jednou poděkovat. Vážím si vašich hvězdiček a komentářů. Každý váš názor mi pomáhá se zlepšovat v mém drobném rýmování. Věřím, že jste si čtení příběhu užili aspoň trochu tak, jako já si užila jeho psaní.

S díky,
Tanevane Ef

JezeroKde žijí příběhy. Začni objevovat