39.Bölüm

37 6 0
                                    

"Hoş geldin küçük fare."

"Bir daha bana küçük fare dersen, efendime söylerim."

"Ne kadar da önemsiz. Beni bir çocuk gibi dedikodu yapmakla mı tehdit ediyorsun?"

"Dinlemezsem beni köşke girmekten men etmekle tehdit etmek daha aşağılık değil mi?"

"Bir çalışanın kimliğini doğrulamak meşru bir eylemdir."

"Sen benim kimliğimi zaten biliyorsun."

"Adeline istiyor elbette, ama ben istemiyorum."

Adeline Lloyd'u bir yerden almıştı. Ve onu en yakınında tutuyordu.

Aileden daha yakın.

Ona güveniyordu ve herkesten çok ona güveniyordu.

Sadece bu yüzden Lloyd dokunulmazdı.

Aslında buraya gelmeseydi bile kimse ona bir şey yapmaya cesaret edemezdi.

Lloyd kim olursa olsun, Adeline'e ondan daha yakın kimse yoktu.

Son beş yıldır kız kardeşini koruyan kesinlikle bu çocuktu.

"Sana hiçbir şey söyleyemem."

"Sana efendine ihanet etmeni ne zaman söyledim? Sadece yardım teklif ediyorum. Her seferinde Lucian'dan geçmek zor ve pahalı. Eğer onunla temas halinde olduğunu biliyorsam ve bunu görmezden geliyorsam, anlamıyor musun?"

"..."

Lloyd inatla ağzını kapalı tuttu, sanki söyleyecek hiçbir şeyi yokmuş gibi. Jeff bir kelime daha ekledi.

"Tek başına hareket etmenin bir sınırı var, değil mi? Adeline'in ne sakladığını sormayacağım. Bunu sadece kullanışlı bir bilgi alışverişi olarak düşün."

"..."

"Fiyatı ucuz. Neredeyse bedava."

"'Neredeyse' bedavadan daha pahalı bir şey yoktur."

"Bu yüzden 'neredeyse' ücretsiz."

"..."

Lloyd düşündü.

Adeline, Bertrand'ın servetini miras aldığına göre, tasarruflarında ne kadar para kaldığının bir önemi yoktu ama hayat tahmin edilemezdi.

Eğer Adeline bir daha kaçmak isterse, paraya ihtiyacı olacaktı. Biriktirmek her zaman akıllıcaydı.

"Bana bulmam emredilen bir şey var."

"Nedir?"

"Azize Genevieve'i hedef alan."

"Birdenbire Azize mi?"

"Ve canavarları kontrol eden büyücü."

"Büyücü?"

Jeff'in gözleri büyüdü.

"Azize'yi kimin hedef aldığını bilmenin ne anlamı var?"

"Bilmiyorum."

"Green Windsor'daki en güvenli kişi Azize'dir..."

Lloyd için sebep önemli değildi. Önemli olan, Adeline'in isteklerini, niyetleri ne olursa olsun, 'uygun şekilde' yerine getirmekti.

Adeline ona küçük bir kardeş gibi davranıyordu, ama ona göre Adeline onun efendisiydi. Onun hayırseveriydi, tek ailesiydi ve en önemli kişiydi.

Adeline onu himayesine aldığı günden beri bu durum hiç değişmemişti.

"Ayrıca benden Azize'nin kocasını araştırmamı istedi."

"Neden?"

"Eğer tuhaf davranırsa, onları boşayıp onu geri alacağını söyledi."

"..."

Acaba Azize'nin kızı olduğunu mu sanıyor... diye kendi kendine mırıldandı Jeff.

"Özellikle Azize konusunda endişeli görünüyor."

"Kendi nişanlısını görevlendirecek kadar."

Jeff, Lloyd'un eklediği sözlere kıkırdadı.

Shane'in gerçek doğasını göremeyen gözleri atmanın daha iyi olacağını söylemişti ve o gözler kız kardeşine aitmiş gibi görünüyordu.

Peki ama neden bu kadar çok büyücüyü arıyordu?

"Büyücü... canavarları kontrol eden bir büyücü..."

Canavarlar beyinleri yıkanabilecek kadar zeki mi?

Zaman zaman zeki canavarlar da ortaya çıktı, ama bunlar nadir mutasyonlardı.

"Hiç böyle birini duydunuz mu?"

"Sanırım içki partilerinde şaka olarak bundan bahsedildiğini duydum."

Jeff'in geniş bağlantıları vardı.

Kıta çok büyüktü ve orada birçok tuhaf insan vardı. Genç yaştan itibaren iş kurması ve her yere yatırım yapması sayesinde ağı kıtada bile en iyiler arasındaydı. Birçok hikaye duydu.

Ancak ona bile insanların canavarları kontrol etmesi fikri saçma geliyordu.

"Bunu daha detaylı inceleyip sana haber vereceğim. Ah, anneme babama veya abime söylemeyeceğim, bu yüzden sen de Adeline'e söyleyebilirsin."

"..."

"Ne yani, ona yine de söyleyeceksin, değil mi?"

"Ona sadece senin bana küçük fare dediğini söylemeyi planlıyordum..."

"Ona her şeyi anlat, ama bunu anlatma."

"..."

"Başka bir niyetim yok, küçük fare. Hepimiz sadece en küçüğümüzü tekrar kaybetmemek için hangi değişkenleri ortadan kaldırmamız gerektiğini bilmek istiyoruz."

Jeff bunu nazikçe söyledi.

Ancak Lloyd karakteristik bebek benzeri ifadesini bozmadı. Konuşmadan önce dikkatle baktı.

"En önemli değişken Shane Blanchard değil mi?"

Jeff kahkahalarla gülmeye başladı.

Adeline, daha çocukken bile Shane'den uzak durmaya çalışıyordu. Sık sık ondan kaçıyordu ama bu korkudan değildi.

"Şu anki Shane bir müttefik. En azından hedeflerimiz uyumlu."

Adeline'i ikinci kez kaybetmemek için ,
Adeline'i Shane'den daha iyi tutabilecek kimse yoktu.

Bertrand'lar aynı hatayı iki kez yapmazlardı.




Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin